تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت الاسلام دسمي سرپرست دانشگاه بسيج شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰ب.ظ)
با حکم سردار نقدي حجت الاسلام دسمي سرپرست دانشگاه بسيج شد موج-حجت الاسلام و المسلمين سعيد دسمي با حکم سردار نقدي به عنوان سرپرست دانشگاه بسيج منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، امروز در جلسه شوراي معاونين و مسئولين اقشار بسيج، حجت الاسلام و المسلمين سعيد دسمي با حکم سردار نقدي به عنوان سرپرست دانشگاه بسيج منصوب شد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اين مراسم گفت: دانشگاه بسيج رسالت تربيت کادر تخصصي بسيج و تأمين محتواي مورد نياز فعاليت‌هاي گوناگون اين سازمان فراگير را بر عهده خواهد داشت.
وي با اشاره به اهميت اين دانشگاه و برنامه‌هايي که براي آن مدون شده است تاکيد کرد: دانشگاه بسيج، در آينده به عنوان يکي از قطب‌هاي علمي کشور جايگاه ويژه‌اي در نهضت علمي خواهد داشت.
حجت الاسلام دسمي که هم اکنون معاون تربيت و آموزش بسيج نيز هست، اقدامات ارزنده اي در راه اندازي و توسعه کمّي و کيفي حلقات تربيتي صالحين در سراسر کشور داشته است.
وي که رييس حوزه علميه حضرت بقيه الله عج تهران است، سال هاي متمادي است در درس خارج فقه و اصول شرکت مي‌کند.
دسمي در حوزه تدريس نيز فعال بوده که دروس عاليه فقه و اصول را در حوزه‌هاي علميه و منطق- مديريت فرهنگي و ساير دروس مرتبط را نيز در دانشگاه تدريس مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن