تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اقتصادی با اصلاح ساختارها حل خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فیاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
مشکلات اقتصادی با اصلاح ساختارها حل خواهد شد
یک کارشناس سیاسی گفت: صرف لغو تحریم‌های اقتصادی تمام مشکلات مالی کشور را حل نمی‌کند بلکه با مدیریت صحیح و اصلاح ساختارها می‌توان به این مهم دست یافت.

مشکلات اقتصادی با اصلاح ساختارها حل خواهد شد
"جلال فیاضی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تاثیر تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی گفت: تحریم‌ها مشکلاتی را برای اقتصاد کشورمان ایجاد کرده‌اند که با لغو آنها این مشکلات کاهش می یابد، ولی سرنوشت اقتصاد ایران به توافق گره نخورده است. 


این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: نباید تصور کنیم که دستیابی به یک توافق هسته‌ای تمام مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند. برخی از موانعی که بر سر مسائل اقتصادی ما بوده به تدریج برطرف می‌شود، اما حل کامل مشکلات مستلزم  سیاست‌گذاری، اصلاح ساختارها و مدیریت قوی بر اقتصاد است. 


وی اظهار داشت: طبق آخرین اخبار در مورد تحریم تسلیحاتی اختلاف نظر  وجود دارد که روسیه بر آن تاکید دارد و ایران نیز با آن موافق است، اما  لغو تحریم‌‌های اقتصادی و مالی برای ایران  حائز اهمیت است و البته اگر تحریم‌ های تسلیحاتی هم لغو شود،  گامی رو به جلو است و ایران می‌تواند به این موفقیت دست یابد.


فیاضی گفت: از زمان توافق تا زمانی که کنگره آمریکا و مجلس شورای اسلامی  ایران توافق را تائید کنند، یک ماه  فرصت است.  با توجه به اینکه تیم مذاکره کننده ایران با رعایت خطوط قرمز جمهوری اسلامی این توافق را به نتیجه رسانده، احتمالا در مجلس هم بررسی‌‌های مثبتی صورت خواهد گرفت.


این کارشناس سیاسی تصریح کرد: دولت آمریکا  اگرچه در طول مذاکرات با برخوردهای تندی از سوی کنگره مواجه بوده، ولی رد توافق از سوی کنگره با وتو رئیس جمهور آمریکا مواجه خواهد شد.


وی افزود: اوباما  می‌تواند در صورت رد توافق از سوی کنگره  از حق وتو استفاده کند و به علت اینکه کنگره  برای مرحله بعدی نیاز به کسب  دو سوم آرا دارد  و از آنجایی که بخشی از کنگره در اختیار دموکرات‌‌ها می باشد  بعید است کنگره بتواند در توافقنامه  مشکل تراشی کند.


جلال فیاضی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از رای کنگره و مجلس توافقنامه وارد مرحله اجرا می‌شود. با توجه به تلاشی که تیم هسته‌ای ایران داشته، شاهد یک توافق خوب خواهیم بود و این توافق می‌تواند پرونده هسته‌ای ایران را به وضعیت عادی برگرداند و همزمان هم باید قطعنامه شورای امنیت به تصویب برسد که براساس آن قطعنامه‌ های قبلی ملغی شود.


انتهای پیام/







اخبار مرتبط

پایان نشست معاونین وزرای خارجه ایران و آمریکا/جلسات کارشناسی و معاونین امشب ادامه خواهد داشت
ضیافت شام کاری وزرای خارجه 1+5
پایان نشست معاونان با اشمید/ جلسه بعدی از ساعت 20 با حضور شرمن و مالی
ظریف: تمدیدی در کار نیست
برگزاری نشست وزرای خارجه ایران و آمریکا/ جلسه معاونان کماکان در حال برگزاری




۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن