تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح الگوی کشت، مناسب با شرایط اقلیم استان آماده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ طرح الگوی کشت، مناسب با شرایط اقلیم استان آماده شود خبرگزاری پانا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای تقویت بخش کشاورزی در شرایط کم آبی طرح الگوی کشت مناسب با وضعیت و اقلیم این استان مطالعه و تعریف شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير ساعت 08:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید موسی خادمی در کارگروه آب و کشاورزی استان به پدیده خشکسالی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود پدیده خشکسالی در استان نیاز است که آب و خاک کشاورزی استان به شیوه صحیح مدیریت شود. خادمی به تعریف الگوی بومی کشاورزی متناسب با آب و هوا و وضعیت استان اشاره کرد و گفت: اداره تحقیقات کشاورزی طرح‌ها و الگوی کشت مورد نیاز با آب و هوا و وضعیت استان را ظرف سه ماه در دشت های دهدشت غربی، امام‌زاده جعفر(ع)، لیشتر، چرام و دشتروم انجام دهد تا در صورتی که نتیجه مثبتی در پی داشته باشد، اعتبار لازم برای این کار اختصاص داده شود. استاندار افزود: در تهیه این طرح، تقویت حوزه کشاورزی استان با اجرای روش های اصلاح الگوی کاشت، تغییر کاربری اراضی، استفاده از ارقام پرمحصول و توسعه سیستم آبیاری نیازمند نگاه مادرانه همه دستگاه‌های اجرایی استان دارد. وی تاکید کرد: در جلسه‌ مشترک آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی مشکلات بهره‌برداری از 33 چاه آهکی که مجوز آن در سال 75 صادر شده اما تاکنون مورد بهره‌برداری صورت نگرفته، بررسی گردد. استاندار به برق ‌دار کردن برخی از چاه‌های آب کشاورزی تاکید کرد و افزود: برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی موجب صرفه‌جویی در سوخت و کاهش هزینه برای کشاورزان می‌شود. استاندار از سفر وزیر نیرو به استان در ماه آینده خبر داد و تاکید کرد: تا آن زمان، نیازهای استان در بخش آب و انرژی در سه بسته مهم تهیه تا به وزیر نیرو ارائه شود. خادمی تصریح کرد: احتمالا اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهوری ماه آینده به استان سفر می‌کند و شاید سفر معاون رئیس جمهور و وزیر نیرو همزمان با هم باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن