تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819763167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادعای روزنامه الزمان از سفر محرمانه هیئت بحرینی به تهران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ادعای روزنامه الزمان از سفر محرمانه هیئت بحرینی به تهران همچنین ولی عهد بحرین در سفرهای اخیر خود به ریاض و ابوظبی و دیدار با سران عربستان سعودی و امارات، نتیجه این مذاکرات را به اطلاع آنها رساند.

روزنامه الزمان چاپ لندن از سفر محرمانه چند روز پیش هیئت بحرینی به تهران خبر داد.به گزارش عصر ایران، این هیئت بحرینی در سفر به تهران، درباره اعتراضات اخیر این کشور با مقامات ایرانی به بحث و گفت وگو نشست.همچنین "سلمان بن حمد آل خلیفه" ولی عهد بحرین نیز در سفرهای اخیر خود به ریاض و ابوظبی و دیدار با سران عربستان سعودی و امارات، نتیجه این مذاکرات را به اطلاع آنها رساند.این روزنامه اضافه کرده است: موضع گیری سران کشورهای جنوب خلیج فارس متشکل از کویت، قطر، عربستان، امارات و عمان در برابر اتفاقات و اعتراضات منامه به شکل اساسی به نتیجه مذاکرات هیئت بحرینی با مقامات ایرانی مرتبط است.بحرین از حدود سه هفته پیش تاکنون با موجی از اعتراضات روبه رو است. بزرگترین فراکسیون شیعه در پارلمان بحرین نیز در اعتراض به کشته شدن چند شهروند این کشور، از سمت خود استعفا داده اند.معترضین در روزهای گذشته با تجمع در مقابل پارلمان بحرین، مانع از فعالیت پارلمان شدند.حامیان دولت در بحرین ، معترضین را به ارتباط و وابستگی به ایران متهم می کنند اما تهران بارها این موضوع را رد کرده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن