تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلائل توقف واگذاري اينترنت در شش استان کشور اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۵۱ب.ظ)
دلائل توقف واگذاري اينترنت در شش استان کشور اعلام شد موج- شرکت مخابرات ايران، دلائل توقف واگذاري اينترنت در شش استان خراسان رضوي، کرمان، اصفهان، مرکزي، همدان و آذربايجان شرقي را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در پي صحبت‌هاي اخير معاون رگولاتوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مبني بر وضعيت نامطلوب پهناي باند اينترنت مصرفي برخلاف شاخص تکليف شده در الحاقيه پروانه مخابرات از سوي شرکت‌هاي مخابرات استاني در شش استان آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان رضوي، کرمان، مرکزي و همدان، روابط عمومي و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران توضيحاتي ارائه کرد.
در پاسخ شرکت مخابرات در خصوص علت توقف واگذاري اينترنت در شش استان کشور عنوان شده که در استان خراسان رضوي در حال حاضر محدوديت پهناي باند وجود ندارد؛ ليکن از ساعت 24 تا 6 بامداد که دانلود بصورت رايگان عرضه مي‌شود، برخي مشکلات ترافيکي بوجود مي‌آيد که نبايد ملاک عمل قرار گيرد.
لذا گزارش وضعيت پهناي باند به نماينده سازمان تنظيم ارائه و برنامه واگذاري با هماهنگي ادامه خواهد يافت، ضمن آن که درخواست تأمين پهناي باند بيشتر به شرکت ارتباطات زيرساخت ارائه شده اما تاکنون پاسخي در اين خصوص داده نشده است.
در استان آذربايجان شرقي، پهناي باند به مقدار کافي وجود دارد و با هماهنگي نماينده سازمان در استان، از تاريخ 25 خرداد سال جاري سوء تفاهم برطرف و به سازمان اعلام شده است.
همچنين درخواست اين استان براي افزايش پهناي باند توسط شرکت ارتباطات زيرساخت عليرغم پرداخت هزينه پيش پرداخت تاکنون بي پاسخ مانده است.
در استان همدان نيز با افزايش دو STM1، مشکل پهناي باند برطرف شد و در حال حاضر محدوديتي براي واگذاري ADSL وجود ندارد.
در سه استان اصفهان، مرکزي و کرمان با کمبود پهناي باند روبه رو هستيم، اما با وجود 80 درصد ظرفيت، درخواست ارتقاي پهناي باند مورد نياز به شرکت ارتباطات زيرساخت ارسال شده، متأسفانه اين افزايش ظرفيت صورت نگرفته و محدوديت پهناي باند موجب توقف واگذاري شده است.
در پايان انتظار داريم، شرکت ارتباطات زيرساخت نسبت به تأمين پهناي باند مورد نياز شرکت‌هاي مخابراتي اقدام کرده يا اينکه اجازه دهد اين شرکت از کانال‌هاي ديگر بتواند پاسخگوي حجم عظيم درخواست‌ها باشد.
پيش از اين غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرده بود مطابق بازرسي‌ها و ارزيابي‌هاي به عمل آمده از وضعيت پهناي باند تأمين و عرضه شده از سوي شرکت‌هاي مخابرات استاني، وضعيت نامطلوب پهناي باند اينترنت در اين استان‌ها، باعث کاهش کيفيت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.
وي با اشاره به اين که، در اين مورد تذکر و اخطاريه‌هاي لازم براي افزايش پهناي باند و توقف فروش سرويس به مشتريان جديد تا زمان ارتقاء پهناي باند داده شده است، افزود: اين کار به منظور جلوگيري از ضرر و زيان مشترکان، پيگيري‌هاي لازم براي ارتقاء پهناي باند و کيفيت سرويس از سوي شرکت مخابرات ايران در حال انجام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن