تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس آمریکایی: واشنگتن تحمل روسیه با سیاست های مستقل را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناس آمریکایی: واشنگتن تحمل روسیه با سیاست های مستقل را ندارد مسکو - ایرنا - کارشناس و اقتصاددان آمریکایی گفت: آمریکا به هیچوجه تحمل سیاست ها و مواضع مستقل روسیه را ندارد و این مساله عامل اصلی بروز تنش های شدید بین دو کشور شده است.


پل کریگ روبرتز در مقاله انتشار یافته توسط خبرگزاری روسیا سگودنیا افزوده است: راهبرد نظامی جدید آمریکا که در ماه ژوئن توسط پنتاگون منتشر شد، نشان می دهد تا زمانی که کشوری سیاست های مستقل از آمریکا را دنبال می کند، مقام های آمریکایی کشور خود را در امنیت احساس نخواهند کرد و به همین دلیل ایالات متحده، روسیه را تهدید اصلی برای سلطه جویی و برتری طلبی خود در عرصه جهانی می داند.
کارشناس آمریکایی در مورد راهبرد نظامی واشنگتن خاطرنشان کرد: در این سند به جای تروریست ها به عنوان تهدید اصلی امنیتی، کشورها در مرکز توجه قرار گرفته اند که چالشی برای معیارهای بین المللی محسوب می شود.
وی افزود: در این سند اعتراف شده است که چین و روسیه قصد حمله به آمریکا را ندارند و تهدیدی که از سوی آنها بوجود می آید، به خاطر سیاست های مستقل این کشورهاست.
روبرتز در ادامه نوشت: استقلال کشورها با دکترین نظام تک قطبی جهانی مورد ادعای آمریکا مغایرت دارد و واشنگتن مستقل بودن را حق انحصاری خود می داند و برای هیچ کشور دیگری اجرای سیاست مستقل را مجاز نمی داند.
وی که در دوره حکومت ریگان مشاور امور اقتصادی رییس جمهوری آمریکا بود، گفت: به همین دلیل شاهدیم واشنگتن با برخی کشورها همچون ایران، روسیه، چین و کره شمالی اختلاف دارد و آن را تهدیدی برای خود محسوب می کند.
«در استراتژی نظامی آمریکا، روسیه به دلیل اقدامات مغایر قوانین بین المللی مورد انتقاد قرار گرفته است و این بدان معنی است که مسکو دستورات واشنگتن را اجرا نمی کند و این سند توسط جناح نئومحافظه کار در آمریکا و با هدف آغاز جنگ با روسیه نوشته شده است.»
کارشناس آمریکایی گفت: تا زمانی که واشنگتن تمام کشوهای جهان را مطیع خود نکند، آسوده نخواهد نشست و در حال حاضر کشورهای اروپایی ، کانادا، استرالیا، اوکراین و ژاپن بطور کامل از آمریکا اطاعت می کنند.
اروپام**391**1485**1516
http://ria.ru/world/20150710/1125115350.html#ixzz3fZ91ypDH



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن