تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از هفت هزار ماموریت توسط اورژانس همدان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در سه ماهه نخست امسال: بیش از هفت هزار ماموریت توسط اورژانس همدان انجام شد همدان-ایرنا-رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت:در سه ماهه نخست سالجاری هفت هزارو 790 ماموریت توسط مرکز اورژانس همدان انجام شد.


حبیب معصومی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پنج هزار و 817 مورد از این ماموریت ها شهری،یک هزار و 709 مورد جاده ای و 264 مورد نیز بین مراکز بوده است.
وی عنوان کرد:تعداد کل مصدومین در این بازه زمانی هشت هزار و 551 مورد،تعداد مصدومین حوادث ترافیکی دو هزار و 488 مورد و تعداد مصدومین ناشی از حوادث غیر ترافیکی نیز چهار هزار و 609 مورد بوده است.
وی متوسط زمان رسیدن پرسنل اورژانس بر بالین بیمار در شهرها را پنج دقیقه و 59 ثانیه عنوان کرد و گفت:میانگین زمان رسیدن بر بالین بیمار در جاده ها نیز هفت دقیقه و 15 ثانیه است.
وی اضافه کرد:اورژانس هوایی نیز برای خدمت رسانی بهتر و سریع تر به بیماران از سال گذشته در همدان راه اندازی شد ودر سه ماهه نخست سالجاری 21 ماموریت توسط این اورژانس انجام و 34 مصدوم توسط بالگردهای اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.
رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان از برقراری ماهانه 12 هزار تماس تلفنی با فوریت های پزشکی خبر داد و افزود: این تعداد تماس در طول روز به 400 مورد می رسد.
هم اکنون 17 پایگاه شهری و 24 پایگاه جاده ای در استان همدان فعال است.
7530/1181



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن