تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806815822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمضان و رقابت تنگاتنگ دو اپراتور کشور در ارائه سرویس به مشترکان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رمضان و رقابت تنگاتنگ دو اپراتور کشور در ارائه سرویس به مشترکان تهران - ایرنا - فرارسیدن ماه مبارک رمضان بار دگر فرصت مناسبی برای اپراتورهای ارتباطی فراهم کرده تا با ارائه طرح های تشویقی جدید، گام جدیدی در راستای رقابت با یکدیگر بردارند.


به گزارش گروه اقتصادی ایرنا، هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، دو اپراتور نخست کشورمان یعنی شرکت همراه اول و ایرانسل در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، هرکدام سعی دارند با ارائه سرویس های جدید به مشترکان خود جهش بیشتری برداشته و موفق تر عمل کنند.
در پی استقبال مشترکین همراه اول از طرح 55+5 در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز در حال اجراست.
براساس این طرح، مشترکین در طول ماه مبارک رمضان سال 1394 با ثبت‏ نام رایگان در طرح 55+5 می‏ توانند در تمام ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه خود، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان تماس، رایگان صحبت کنند.
همراه اولی ها می توانند در این طرح بدون اینکه خط جدیدی خریداری کنند، تنها با ارسال عدد 1 لاتین به 8055 و یا شماره گیری #451*111* ثبت نام رایگان کرده و در تمام ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.
تماس پس از 60 دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت.
زمان اجرای این طرح از 28 خردادماه آغاز و تا 26 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و تمام مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
همچنین همراه اول در ماه مبارک رمضان، جشنواره عکس سفره ایرانی را با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب و رسوم ایرانی در بخش تهیه غذا و سفره آرایی به شیوه های بومی و ایرانی، با موضوع ارسال عکس از سفره افطار برگزار می کند.
شرکت کنندگان می توانند تصاویر خود را از سفره هایی که هم محتوا و هم سفره آرایی آن ایرانی است، جهت شرکت در جشنواره، در سایت همراه اول به آدرسwww.mci.ir آپلود کنند.
بعلاوه هریک از شرکت کنندگان می توانند در زمان ارسال عکس ها، تمایل خود را به منظور شرکت در بخش حضوری جشنواره اعلام کنند، مرحله حضوری با حضور حداکثر سه نفر از شرکت کنندگان برگزیده این بخش در یک برنامه تلویزیونی (در فصل پاییز)، با طبخ غذاهای ایرانی و سفره آرایی ایرانی برگزار می شود و در نهایت داوران به غذاها و سفره آرایی امتیاز خواهند داد.
لذا شرکت کنندگان در بخش حضوری باید توانایی آشپزی و سفره آرایی ایرانی را داشته و حداقل یکی از تصاویر سفره های ارسالی آنها متعلق به سفره خودشان باشد.
شرکت کنندگانی که صفحات رسمی همراه اول در «اینستاگرام» و «لنزور» را دنبال کنند و تصاویر ارسالی خود به مسابقه را به همراه لینک مربوطه، جهت دعوت سایر علاقمندان به لایک کردن آنها در شبکه های مذکور منتشر کنند، از امتیازات ویژه در ارزیابی ها برخوردار خواهند شد.
مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این دو طرح، به پرتال این اپراتور به نشانیwww.mci.ir مراجعه کنند.

** حال وهوای جشنواره رمضان ایرانسل
اما اپراتور دوم ارتباطی کشور یا همان شرکت ایرانسل نیز در جشنواره رمضان امسال خود، هدایا و تخفیف هایی را برای مشترکان در نظر گرفته است، اما برخلاف اپراتور همراه اول، این تخفیفات بیشتر برای مشترکانی که سیم کارت جدید تهیه کنند در نظر گرفته شده است.
مطابق با یک گزینه پیشنهادی ایرانسل در طرح ماه مبارک رمضان، مشترکان با فعال سازی سیم کارت خود و نخستین شارژ حداقل 1,000 تومانی، از یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود ایرانسلی بهره مند می شوند.
این طرح برای مشترکینی که در فاصله زمانی ۱ تا ۲۳ تیر سیم کارت اصلی یا هدیه خود را فعال کنند قابل استفاده و براساس خط مشی استفاده منصفانه، هر کاربر قادر به ارسال حداکثر 10.000 پیامک داخل شبکه است.
همچنین اپراتور دوم در طرح دیگری تحت عنوان هدیه شگفت انگیز ویژه مشترکین جدید، اعلام نموده که ایرانسلی های جدید! با خرید هر شارژ حداقل 5,000 تومانی علاوه بر شارژ خریداری شده، دو برابر مبلغ شارژ در همان روز اعتبار مکالمه دریافت خواهند کرد.
ضمن اینکه مشترکان ایرانسل می توانند برای اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه خود گزینه #32*141* را شماره گیری و برای اطلاع از باقیمانده میزان اینترنت همراه هدیه خود، #28*141* را شماره گیری کنند.
مشترکان ایرانسل با فعال سازی سیم کارت خود و اولین شارژ حداقل 2,000 تومانی، از 500 مگابایت اینترنت همراه هدیه (هر ماه 100 مگابایت تا 5 ماه) بهره مند می شوند.
در این طرح اعلام شده است که مشترکان ایرانسل در صورت تمایل می توانند ظرف مدت دو هفته پس از فعال سازی، یک سیم کارت هدیه دریافت و برای درخواست سیم کارت هدیه کافیست یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ ارسال کنند که در صورت تایید کدپستی ارسال شده، پیامک دیگری به ۲۱۱۵ ارسال نمایند.
همچنین مشترکان با فعال سازی سیم کارت هدیه و نخستین شارژ حداقل2,000 تومانی، از 500 مگابایت اینترنت همراه دیگر (ویژه سیم کارت هدیه) با شرایط مذکور برخوردار می شوند.
اما ایرانسل پیشنهادی نیز برای مشترکان خود بدون اینکه خط جدیدی خریداری کنند ارائه کرده است طرحی تحت عنوان" مکالمه کنید و به همان میزان هدیه بگیرید!
براساس این طرح ایرانسلی ها از 4 صبح تا 9 شب به هرمیزان که تماس ایرانسلی داشته باشند، به همان میزان در بازه زمانی 9 شب تا 4 صبح مکالمه ایرانسلی رایگان هدیه خواهند گرفت.
اقتصام(5)1836**1558



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن