تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقض آتش بس با پاسخ دردناک روبرو خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

هشدار سخنگوی ارتش یمن به آل سعود: نقض آتش بس با پاسخ دردناک روبرو خواهد شد سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: درصورت نقض آتش بس از سوی متجاوزان، نیروهای مسلح با هرشیوه و ابزار مشروع به آن پاسخ خواهند داد.
 

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، سرتیپ ستاد «شرف لقمان» روزشنبه افزود: وزارت دفاع و ستاد کل ارتش از آتش بس انسانی و توقف جنایت های عربستان درحق ملت یمن استقبال می کند. وی ادامه داد: برقراری آتش بس از وظایف جامعه جهانی و سازمان ملل درقبال ملت یمن است که با اصرار عربستان به حملات وحشیانه و محاصره ظالمانه در وخیم ترین و بدترین شرایط زندگی می کنند. لقمان تصریح کرد: این تجاوز، همه ارتش، نیروهای مسلح و ملت یمن را هدف قرارداده و ما فقط به وظیفه مشروع خود دردفاع ازسرزمین و شهرها، حفظ تمامیت ارضی کشورو دفاع ازملت مظلوم یمن براساس قوانین و معاهده های بین المللی عمل می کنیم. وی توضیح داد:نیروهای مسلح یمن هر تلاش خیرخواهانه و مثبت سازمان ملل برای یمن و ملت پایدارو صابرآن ارج می نهد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن حق خود را برای مبارزه و پیگرد تروریست های القاعده و داعش و دفاع مشروع از فرزندان کشور و امنیت و ثبات آن را محفوظ می داند. لقمان افزود: این تروریست های جنایتکار آفتی برای همه جهان به شمار می آیند و همه دنیا برای مبارزه و ازبین بردن آن ها بسیج شده اند. وی ادامه داد: براین اساس نیروهای مسلح به وظیفه قانونی خود در مبارزه و سرکوب تروریست ها در هر نقطه از خاک یمن عمل خواهند کرد. لقمان همچنین به عربستان درباره نقض آتش بس هشدار داد و گفت: جامعه جهانی و سازمان ملل باید به وظیفه خود در پایان دادن به تجاوزها به یمن و محاصره ظالمانه ملت مسلمان یمن و جلوگیری از دخالت در امور داخلی دیگر کشورها عمل کنند.(ایرنا)


 


شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن