تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804006207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسراییل جریانی شیطانی و جعلی / افراد کمی در غرب از صهیونیست ها دفاع می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالان مدنی در حاشیه راهیپیمایی روز قدس در لندن در گفت وگو با ایرنا؛ اسراییل جریانی شیطانی و جعلی / افراد کمی در غرب از صهیونیست ها دفاع می کنند لندن - ایرنا - سه تن از فعالان مدنی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن، ضمن محکوم کردن اعمال جنایتکارانه صهیونیست ها علیه مردم فلسطین، خواستار برچیده شدن رژیم غاصب و آپارتاید صهیونیستی شدند.


"حنان بک" یک خاخام یهودی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: ما اینجا هستیم تا حمایتمان را از مردم فلسطین و علیه اسرائیل اعلام کنیم؛ رژیم شیطانی اسرائیل با کشتن مردم بیگناه فلسطین و اشغال سرزمین آنها، تشکیل حکومت داده است.
وی با بیان اینکه ‘رژیم اسرائیل علیه آموزه های دین یهود است’، افزود: هرکسی که تورات را خوانده باشد، می داند که خداوند به یهودیان امر کرد که ‘قتل و دزدی نکنید’.
حنان بک ادامه داد: این یکی از ابتدایی ترین آموزه های دین یهود است؛ لذا آنهایی که به خداوند ایمان دارند نمی توانند مرتکب چنین جنایاتی شوند.
این خاخام یهودی خاطر نشان ساخت: ‘بر اساس آموزه های تورات آنها (یهودیان) نمی توانند در هیچ کجای دنیا تا پیش از ظهور حضرت مسیح موعود سرزمینی داشته باشند’ و بنابراین رژیم اسرائیل به بهانه آنچه حمایت از یهودیان می نامد یک رژیم جعلی و نامشروع تشکیل داده است.
وی گفت: تاریخ بشریت حاکی از همزیستی مسالمت آمیز یهودیان در کنار مسلمانان بوده و این شرم آور است که عده ای به جای آنکه از مسلمانان متشکر باشند، از آنها دزدی می کنند و به قتل شان می رسانند.
این خاخام یهودی با بیان اینکه دولت های غربی به اشتباه از رژیم صهیونیستی دفاع می کنند ، خاطر نشان ساخت: من اعلام می کنم که دفاع از رژیم اسرائیل به نفع یهودیان نیست ؛ درحالی که یهودیان در تمام دنیا در نهایت آرامش و صلح زندگی می کنند، خطرناک ترین مکان برای آنها زندگی در سرزمین های غصب شده توسط رژیم اسرائیل است.
وی به آموزه های تورات اشاره کرد و افزود: رژیم اسرائیل، نماد قیام علیه خداوند است و آنها نمی تواند دوام بیاورند.
این خاخام یهودی گفت: تنها راه خروج از بحران فعلی این است که رژیم اسرائیل برچیده شود و سرزمین های فلسطینیان به آنها بازگردانده شود.
وی در پایان گفت: ما برای بازگشت صلح و آرامش دعا می کنیم.
‘میک نپیر’ یک فعال مدنی از ‘کارزار اسکاتلندی همبستگی با فلسطینیان’ نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: من فکر نمی کنم این درست باشد که از لفظ رژیم برای اسرائیل استفاده شود، بلکه آنها یک جریان جعلی و بالفعل هستند که به صورت غیرقانونی روی کار آمده اند.
نپیر همچنین با پراهمیت خواندن راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد این گردهمایی سبب می شود تا مردم افکارشان را نسبت به واقعیت های سیاسی صیقل بدهند.
این فعال مدنی تصریح کرد که تنها عده کمی در غرب هستند که از صهیونیست دفاع می کنند اما به واسطه رسانه ها بزرگ نمایی شده اند.
وی افزود: لذا اگر شما در منزل بمانید و افکارتان را به دست رسانه ها که غالبا از سوی جریانات موافق رژیم صهیونیستی مدیریت می شود، بدهید احساس خواهید کرد که در اقلیت هستید؛ اما زمانی که دور هم جمع می شوید متوجه می شوید که دیگر در اقلیت نیستید.
‘مسعود شجره’ رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس نیز به خبرنگار ایرنا ، گفت: من فکر می کنم که یکی از بزرگترین دستاوردهای راهپیمایی امروز این است که این تجمع اعتراضی منوط به یک جریان مقیم لندن و یا انگلیس نیست.
وی افزود: این تجمع بخشی از یک آرمان بزرگ و سالانه در جهان است. میلیون ها نفر از اقصی نقاط دنیا به خیابان ها می آیند و شانه به شانه هم علیه جنایت های رژیم صیهونیستی متحد می شوند.
شجره با اشاره به دستاورد های دیگر راهپیمایی روز قدس گفت: در لندن تبلیغات زیادی علیه آنهایی که برای حق فلسطینیان به پا بر می خیزند وجود دارد؛ لذا اینکه شمار زیادی از افراد، نهادهای طرفدار مردم فلسطین، مسلمانان و غیر مسلمانان و حتی خداناباوران دور هم جمع شوند نشانگر این است که ما تنها نیستیم.
وی تصریح کرد: ما برای برپایی عدالت به نفع فلسطینیان و علیه رژیم صهیونیستی متحد هستیم؛ ما زیر بار قلدرگری های صهیونیست ها نمی رویم و این کار را تا زمانی انجام خواهیم داد که فلسطین آزاد شود.
مراسم راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی ˈقدس ˈ، عصر روز جمعه با حضور شمار زیادی از مسلمانان روزه دار و گروه های مدنی حامی فلسطین و با شعار "مرگ بر اسرائیل"، در قلب لندن برگزار شد.
بیش از 21 تشکل اسلامی، مسیحی و یهودی و نیز نهادهای مدنی ضد جنگ برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن اعلام آمادگی کرده بودند.
اروپام**3**ن**1552



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن