تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال 20 درصد از منابع نفتی به صندوق توسعه ملی واریز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: امسال 20 درصد از منابع نفتی به صندوق توسعه ملی واریز می شود تهران - ایرنا -عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: امسال 20 درصد از منابع نفتی کشور به صندوق توسعه ملی واریز می شود ،در عین حال ورود بخش خصوصی به پروژه ها موضوع مهمی است که می توان از آن استفاده کرد.


به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد علی عبدالله زاده افزود :کاهش قیمت نفت و برخی محدودیت های مالی بر اساس قانون بودجه 94 ،موجب کاهش میزان واریزی به صندوق توسعه ملی می شود .
به گفته وی ، تکالیف صندوق توسعه ملی بیش از میزان ورودی اعتبارات به این صندوق است ، درحالی که طبق قانون برنامه پنجم توسعه سالانه باید سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی افزایش یابد.
عبدالله زاده اضافه کرد : میزان منابع نفتی که باید به صندوق توسعه ملی واریز شود ،باید 32 درصد باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : محدویت منابع در سال 94 بیش از سال 93 است ،بگونه ای که در سه ماهه نخست امسال اعتبارات و تخصیص منابع به ویژه به پروژه های عمرانی بسیار اندک بود.
عضو هیأت امنای صندوق توسعه ملی درخصوص استفاده از منابع این صندوق برای پروژه های عمرانی گفت: برداشت از منابع صندوق توسعه ملی باید با تصمیم ستاد تدابیر ویژه باشد، زیرا از نظر قانونی منابع این صندوق فقط برای حمایت از پروژه های قابل اجرا توسط بخش خصوصی و تعاونی ها است .
وی افزود: بخش خصوصی انتظار دارد در قبال سرمایه گذاری، کسب درآمد داشته باشد از این جهت توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی نیازمند منابع و ایجاد انگیزه های بیشتری به منظور سرمایه گذاری است.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به محدودیت های مالی در پیشبرد پروژه های راه و شهرسازی گفت: تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر پروژه های اولویت دار حساب شده است.
اقتصام (1) ** 1836 ** 1559



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن