تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه خرمشهر:فلسطین باید به آغوش اسلام برگردد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه خرمشهر:فلسطین باید به آغوش اسلام برگردد آبادان - ایرنا- خطیب جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه گفت: فلسطین باید به آغوش اسلام برگردد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدنبی موسوی در آیین عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع خرمشهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم خرمشهر در راهپیمایی روز قدس گفت: استکبار جهانی با کمال تاسف با طراحی و نقشه های شوم و دقیق از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرد و فلسطین را از پیکره اسلام جدا کرد.
وی گفت: با اعلام روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، امروز همه برکات و آثار آن در جهان نموار شده به طوریکه در کشورهای اروپایی شاهد برپایی راهپیمایی و حمایت از فلسطین شده ایم.
وی اظهار داشت: مسئله فلسطین مسئله شخصی نیست بلکه یک مسئله اعتقادی است.
وی افزود: اگر امروز حمایت ما از فلسطین به طور مستقیم و غیر مستقیم بوده باید بدانید که این حمایت از اسلام و ایران اسلامی است.
خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به زکات فطریه اشاره کرد و گفت: زکات هر نفر فطریه سه کیلو گندم است و هر نفر به میزان تعداد افراد خانواده باید آن را به فقیر بدهد.
وی به هفته حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه هر مسلمانی امر به معروف و نهی از منکر است و همه ما وظیفه داریم که تذکر لسانی و زبانی به زنان بد حجاب داشته باشیم.
وی گفت: دولت نیز باید از خود ادارات و ارگان های دولتی ، دانشگاهها و بیمارستان ها نسبت به حفظ و رعایت حجاب و عفاف را در این ارگان ها تاکید شود.
7100/6064



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن