تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802970564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسنی اژه ای: هدف انقلاب اسلامی رهایی فلسطین از چنگال صهیونیسم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محسنی اژه ای: هدف انقلاب اسلامی رهایی فلسطین از چنگال صهیونیسم است قم – ایرنا – معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران رهایی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیسم است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز جمعه در جمع راهپیمایان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) روز قدس را روز اسلام و مسلمانان ذکر کرد و افزود: آنان که مدعی گسترش حقوق بشر در جهان هستند مردم مظلوم فلسطین را بشر نمی دانند.
وی اظهار کرد: باید در این روز صف متدینان از صف منافقین جدا شود و کسانی که به روز قدس و سرنوشت اسلام و مظلومان فلسطین بی تفاوت باشند در صف منافقان هستند.
حجت الاسلام اژه ای گفت: کسانی که به مظلومان کشورهای اسلامی توجه لازم داشته باشند و تلاش کنند آنها را از دست ستمگران و ظالمان نجات دهند در صف متدینان و متعهدان هستند و به تاکید امام راحل روز قدس متعلق به فلسطین نیست و روز حیات اسلام است.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: در روز قدس باید به استکبار جهانی گوشزد کنیم که پیشروی شما در کشورهای اسلامی به پایان رسیده است و مسلمانان متعهد و جوانان غیور مسلمان اجازه نمی دهند آنها هر کاری را در کشورهای اسلامی انجام دهند.
معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: ایرانیان خوب می دانند رژیم غاصب اسرائیل در طول عمر خود جنایتهای بسیاری علیه مظلومان فلسطین بلکه اسلام انجام داد و به تاکید رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیسم نه تنها فلسطین را غصب کرد بلکه بخشی از زمین غصب شده قدس را سنگری برای مبارزه با اسلام و مسلمانان در منطقه کردند.
وی ابراز کرد: انگلیس، فرانسه و آمریکا رژیم جعلی صهیونیستی را بوجود آوردند و از تمام ظلمهای این رژیم حمایت کردند و هر جنایتی را که انجام داد توسط این سه کشور سرپوش گذاشته شد.
محسنی اژه ای افزود: رژیم اسرائیل با جنایاتی که در طول این مدت کرده است شریک جرم خود را آمریکا و انگلیس می بیند و تمامی ترورها و جنایتهای آن رژیم در کشورهای مختلف با شراکت جرم آمریکا و انگلیس بوده است و از این رو باید در یک دادگاه عدل اسلامی و انسانی مجازات شوند.
وی با بیان این که روز قدس روزی برای توجه همه مسلمانان جهان به کانون فتنه و ظلم است بیان کرد: باید همه اهالی قلم ماهیت رژیم صهیونیستی را افشا کنند که در طول نیم قرن جنایتهای بسیاری را علیه مسلمانان انجام داده است.
وی تاکید کرد: نباید گذاشت جنایتهای رژیم غاصب اسرائیل در سالهای گذشته فراموش شود.
سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: مردم مسلمان و غیور ایران در تمام سالهای گذشته به ندای امام راحل لبیک گفته و علیه رژیم اسرائیل، آمریکا و انگلیس برپاخاسته اند که این کار بر طبق حکم عقل و تاکیدات آیات قرآن و روایات اسلامی است تا از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم.
محسنی اژه ای افزود: در دهه های اخیر برخی کشورهای غربی و آمریکا تحت عنوان شعار دفاع از حقوق بشر ظلمهای متعددی به کشورهای مختلف کرده اند و شاهد اشغال گریهای آن ها با بهانه دفاع از حقوق بشر بوده ایم و ادعای دروغین آنها اکنون بر ملا شده و جهانیان متوجه شدند که مدعیان دفاع از حقوق بشر مردم مظلوم فلسطین را بشر نمی دانند.
وی گفت: اکنون منفورترین دولت در دنیا بر اساس نظرسنجی خود غربیها دولت اسرائیل است و یکی از کشورهای منفور دیگر آمریکا است که روز به روز نفرت از آن بیشتر می شود.
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: امام راحل به ما فهماند که مذاکره با دشمن و حامیانش راه به جایی نمی برد و به ما تعلیم داد برای مقابله با ستمکاران، مستکبران، آمریکا و انگلیس باید اعتقاد به خدا، ایمان و استقامت در برابر آن ظالمان داشت.
محسنی اژه ای ابراز کرد: کسانی که امروز بدون عذر موجه در راهپیمایی روز قدس شرکت نکردند رحمت خاص پروردگار را از دست دادند.
وی اظهار کرد: اسرائیل و حامیانش تلاش کردند تا رژیم صهیونیستی، دولتی معمولی برای جنگهای نیابتی در منطقه قلمداد شود و با تبلیغات زیاد سعی کردند مردم جنایتهای دوردست این رژیم غاصب را فراموش کنند و باید بدانیم کسی با سازش با دشمن به جایی نمی رسد.
سخنگوی قوه قضائیه افزود: 13 سال شاهد سازش و مذاکره عرفات با دشمن بودیم و در پایان گرفتاریهای مسلمانان بیشتر شد.
وی تصریح کرد: اما رژیم اسرائیل هر روز یک قدم جلوتر گذاشت و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند بسیار اشتباه است که کسی فکر می کند می شود با دشمن و اسرائیل می توان مردم فلسطین را نجات داد و اشتباه است می توان با حامیان اسرائیل مظلومان فلسطین را نجات داد.
وی ادامه داد: دشمن در پی دور کردن اذهان مردم از مساله فلسطین بود تا مردم جهان و خاورمیانه ذهن خود را از مساله رژیم اسرائیل دور کنند و نسل جوانی که امروز غیرتش به جوش آمده است باید احساس مجاهدت را در او از بین ببرد و تلاش اسرائیل و هم پیمانانش در آن است که جنایتهای این رژیم را کم رنگ کنند.

** داعش اسراییل دوم است
محسنی اژه ای اظهار کرد: دشمن مسائل جدیدی را در منطقه ایجاد کرد تا ذهنیت ها از مردم فلسطین و رژیم اسرائیل متوجه مساله جدیدی شود.
وی تصریح کرد: از این رو داعش تقویت شد و از اهداف اصلی آنها دور کردن ذهنیت جهانیان از رژیم اسرائیل است و داعش در حقیقت اسرائیل دوم است که دین و انسانیت ندارد و به هیچ عنصر اخلاقی و اسلامی پایبند نیست.
معاون اول قوه قضائیه افزود: کسانی که رژیم اسرائیل را تقویت کردند امروز داعش را تقویت و بزرگ کرده اند تا اسرائیل دومی در منطقه ایجاد شود و سالیان سال مسلمانان گرفتار این گروهک شده و ذهنشان از فلسطین دور شود.
وی بیان کرد: دشمن در تلاش است که کشورهای اسلامی را مشغول یکدیگر کنند و امام راحل و رهبری انقلاب بارها فریاد برآورده اند که امت اسلام باید بیدار و بصیر باشد و امروز مساله ما مساله شیعه و سنی نیست چرا که انقلاب ما انقلابی صرفا برای شیعیان نبود و انقلابی برای همه مظلومان مسلمان بود.
وی افزود: بیداری اسلامی در حقیقت الهام گرفته از پیام انقلاب اسلامی بود توسط دشمنان انقلاب ما در حال به حاشیه راندن است و اکنون جنایاتی که در یمن صورت می گیرد به دست عربستان به عنوان مهره آمریکا و غرب است و ضرورت دارد به دشمن اصلی یعنی اسرائیل، شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانانان آن ها توجه داشته و از او غافل نشویم.
محسنی اژه ای اظهار کرد: گول شیطنتهای دشمن را نباید خورد و از حلقوم برخی افراد منتسب به شیعه علیه سنی و یا بالعکس نباید اقداماتی انجام شود و باید مراقب مکتوبات و سخنان خود باشیم.
7408/ 6139



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن