تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گرگان: روز قدس تا بازگشت فلسطین به دامن اسلام ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه گرگان: روز قدس تا بازگشت فلسطین به دامن اسلام ادامه دارد گرگان - ایرنا - نماینده ولی در استان گلستان و امام جمعه گرگان بابیان اینکه فلسطین پاره ای از جهان اسلام است، خطاب به استکبار جهانی، گفت: تاوقتی این کشور به دامن اسلام باز نگردد، راهپیمایی روز قدس ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی درجمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار داشت: مسئله فلسطین از مسائل مهم جهان اسلام است و اینکه استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی بعنوان صاحب این سرزمین مقدس نام می برد، یک افسانه و دروغ بزرگ تاریخی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سرزمین فلسطین دارای پیشینه هفت هزار ساله است، افزود: استکبار جهانی با توطئه و نیرنگ غده سرطانی رژیم صهیونیستی را بر سرزمین فلسطین حاکم کرده و خودشان نیز آنرا به رسمیت شناختند.
آیت الله نورمفیدی بااشاره به موضع گیری های امام راحل و اعلام روز قدس از سوی ایشان، اضافه کرد: امام راحل با بینش الهی خویش و با آگاهی به توطئه شوم دشمنان در استقرار رژیم صهیونیستی از آغاز نهضت، مسئله فلسطین را با انقلاب اسلامی پیوند زد.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با قرائت بخش هایی از پیام روز قدس حضرت امام راحل (ره)، خاطرنشان کرد: محتوای پیام امام درخصوص فلسطین و قدس، محتوایی کاملا اسلامی است.
آیت الله نورمفیدی گفت: امروز موج پیام تاریخی امام راحل درخصوص مسئله فلسطین همه کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی را فرا گرفته است.
خطیب جمعه گرگان دربخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت واقعه مسجد گوهر شاد و اشاره به موضوع کشف حجاب، گفت: آن شاه قلدر (پهلوی اول) که در ابتدای روی کار آمدن تظاهر به رعایت مسائل شرعی می کرد اما در باطن مزدور دشمنان بود، قصد داشت با کشف حجاب به اربابان خود و دشمنان اسلام خدمت کند.
آیت الله نورمفیدی افزود: جامعه روحانیت آگاه و مردم با اطلاع از این توطئه رضاخان دست به اعتراض زدند که سربازان این شاه ملعون و خائن دست به کشتار بی رحمانه مردم در مسجد گوهرشاد زدند.
نماینده ولی فقیه درگلستان با یادآوری اینکه حجاب از ضروریات دین است که هرکس به آن اعتقاد نداشته یا نسبت به آن کم توجهی کند، دینش دچار مشکل خواهد بود، اضافه کرد: خداوند متعال حجاب را واجب کرد تا بواسطه آن انسان مسلمان مراتب ایمان را طی کند.
آیت الله نورمفیدی هم چنین حجاب را یک مبارزه و جهاد مقدس بویژه برای بانوان دانست و تصریح کرد: رعایت حجاب اسلامی سبب می شود تا دشمنان در اهداف شوم خود که همان به انحراف کشیدن جامعه است، ناکام بماند.
امام جمعه گرگان دربخش دیگری از خطبه دوم نماز به موضوع کودتای نوژه اشاره کرد و گفت: هدف این کودتای بسیار خطرناک که توسط دشمنان طراحی شده بود، نابودی نهال انقلاب اسلامی بود.
آیت الله نورمفیدی بابیان اینکه خدا انقلاب را دوست دارد و با امدادهای غیبی خویش این توطئه را همچون ماجرای طبس خنثی و نظام را حفظ کرد، افزود: انقلاب اسلامی برای خداوند ارزشمند است بنابراین همواره مورد لطف و عنایت باریتعالی قرار دارد.
امام جمعه گرگان در پایان سخنانش برای تیم مذاکره کننده هسته ای دعا و آرزوی موفقیت کرد.
/3039/6203



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن