تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامان جمعه:روزقدس نماد اتحاد مسلمین وفلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امامان جمعه:روزقدس نماد اتحاد مسلمین وفلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام است استان ها -ایرنا- خطبای نماز جمعه سراسر کشور در روز جهانی قدس با تشریح اهمیت این روز برای جهان اسلام، آن را نماد اتحاد مسلمین توصیف کردند و فلسطین را اولین و مهمترین دغدغه جهان اسلام دانستند.


امامان جمعه کشور، رفع گرفتاری های جهان اسلام را در گرو اتحاد آنان دانسته و با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و شش قدرت جهانی در وین تصریح کردند: تیم مذاکره کننده ایران عزتمندانه و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده است.
تاکید بر محور شرارت بودن و توطئه و تفرقه افکنی رژیم غاصب اسرائیل و ضرورت بیداری کشورهای اسلامی برای آزادی قدس شریف از دیگر محورهای سخنان امروز امامان جمعه سراسر کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شرط آزاد شدن قدس شریف، بیداری مسوولان کشورهای عربی و اسلامی است.
آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان که پس از راهپیمایی باشکوه روز قدس در مصلی امام علی (ع) اقامه شد، افزود: آنها باید از خواب غفلت در آیند، حقیقت موضوع را بخوبی درک کنند و بفهمند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم موضوع فلسطین و قدس شریف را اولین و مهمترین دغدغه جهان اسلام خواند و گفت: این دغدغه و نگرانی تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال صهیونیست ها ادامه خواهد داشت.
آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: روز جهانی قدس روز اسلام است که در آن مسلمانان دنیا متحدتر از هر زمان دیگر به دفاع از حقانیت اسلام و امت های مظلوم اسلامی نظیر فلسطین می پردازند.

امام جمعه موقت ساری مرکز استان مازندران هم با اشاربه مذاکرات هسته ای در وین گفت: سیاسیون باید هوشیار باشند؛ ملت و دولت حرفشان یکی است و فقط توافق خوب را می خواهند.
حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه تا زمانی که سایه ولایت فقیه بر سر نظام جمهوری اسلامی است، دشمنان جرات نگاه بد به ملت ایران ندارند، افزود: بازدید از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای را مطرح می کنند، به هیچ وجه نمی پذیریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم گفت: رژیم جعلی اسرائیل کانون توطئه و تفرقه افکنی در بین امتهای اسلامی است.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: 70 سال است که صهیونیست ها پاره تن جهان اسلام را در محاصره استعمار طلبانه خود دارند.
امام جمعه اراک ادامه داد: در سکوت مجامع جهانی، اسراییل خونخوار این فرصت را یافته تا بر سیطره استعمار و ستم خود بر مردم مظلوم فلسطین و غزه بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در لحظات پایانی و حساس، مراقب ترفندهای آمریکا و کشورهای اروپایی باشد .
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: آمریکا در آخرین مرحله مذاکرات با عهدشکنی و بدقولی در صدد تحمیل خواسته های ظالمانه خود است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: امروز جهان اسلام دچار گرفتاری های متعددی است که رفع این گرفتاری ها، نیازمند اتحاد و یکپارچگی امت مسلمان است.
آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: مسلمانان باید بیدار شوند و طبق آموزه های اسلامی و دینی اگر مسلمانی ستم بر مسلمان دیگری را ببیند و از او حمایت نکند، مسلمان نیست.
وی تصریح کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و افغانستان گرفتار هستند و به آنها ظلم های بسیاری روا شده و ما به عنوان مسلمان، باید برای نجات آنها بویژه در شب های نورانی ماه مبارک رمضان دعا کنیم.

خطیب جمعه قم نیز گفت: از تیم مذاکره کننده کشورمان که دربرابر زیاده خواهی غربی ها بویژه آمریکا مقاومت کرده و بر حقوق مسلم ملت و حفظ دستاوردها و خطوط قرمز تاکید داشتند تقدیر می کنیم و از آن ها می خواهیم با قدرت و قوت از عزت و شرف ملت ایران دفاع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم درحرم حضرت معصومه (س) بیان داشت: رفتار غربی ها بویژه آمریکا درجلسات پایانی مذاکرات به قدری آزار دهنده است که روز به روز بر نفرت مردم ما از آنها می افزاید و این کشور با عقاید و
ارزش های ما مشکل داشته و مساله هسته ای و حقوق بشر بهانه ای بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه فلسطین پاره ای از جهان اسلام است، خطاب به استکبار جهانی گفت: تا وقتی این کشور به دامن اسلام باز نگردد، راهپیمایی روز قدس ادامه خواهد داشت.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی درجمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار داشت: مسئله فلسطین از مسائل مهم جهان اسلام است و اینکه استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی به عنوان صاحب این سرزمین مقدس نام می برد، یک افسانه و دروغ بزرگ تاریخی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: مذاکرات هسته ای در صورتی به نتیجه می رسد که قدرتهای غربی زورگویی نکنند و قلدری را کنار بگذارند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه سمنان افزود: قدرتهای دنیا بدانند ایران اسلامی، با زورگویی آنها زیر بار ذلت نمی رود و عزتمند است.
وی با اشاره به ادامه روند مذاکرات هسته ای، افزود: آمریکا دو ادعا در مذاکرات دارد که هر دو غلط است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی در قدس شریف اسلام ستیزی و یهودی سازی است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان افزود: رژیم اشغالگر قدس پس از پذیرفته شدن توسط برخی دولت های عربی و نیز سکوت مرگبار این کشورها علیه جنایات آن در منطقه شروع به از بین بردن اسلام و گسترش یهودیت در قدس شریف کرده است.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: هر روز و هر سال شعار مرگ بر اسرائیل غاصب در بین ملتهای مسلمان پررنگ تر از گذشته می شود.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس اظهار کرد: نتیجه این شعارها و فریادها نابودی اسرائیل و آزادسازی قدس شریف اولین قبله گاه مسلمانان از چنگال این رژیم جعلی و کودک کش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب به دنبال دست یابی به توافق عزتمند است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان، افزود: خواست دشمن ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه می باشد و هرکس به تیم مذاکره کننده هسته ای، اتهام ناروا بزند و دودستگی در جامعه به وجود آورد، در راستای خواست دشمن حرکت کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار، پیام روشن روز قدس است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: روز جهانی قدس یک پیام دارد و آن اینکه مسلمانان در برابر ظلم و استبداد تسلیم نمی شوند و ذلت نمی پذیرند.
وی با تاکید بر این نکته روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است، یادآور شد: روز قدس بیانگر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در اعلام برائت و بیزاری از ظلم و استبداد است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: شکل گیری آشوب ها و گروه های تکفیری در خاورمیانه برای به فراموشی سپردن مساله فلسطین است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: امروز ریشه همه درگیری ها و خون ریزی ها در جهان به آمریکا و رژیم صهیونیستی برمی گردد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ما با قدرت برای دفاع از حق ملت ایستاده و مذاکرت به هر نتیجه ای برسد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر شش قدرت دنیا در حال مذاکره است و مذاکرات هسته ای همچنان در راس خبر ها قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه روند مذاکرات تاکنون موجب عزتمندی ملت بزرگ ایران اسلامی شده است، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام قدرت وبا شجاعت و غیرت در مقابل قدرتهای جهانی ایستادگی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین شعار راهبردی و همیشگی نظام و مردم قهرمان ایران است.
آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با قدردانی از حضور گسترده مردم دارالعباده در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم ایران بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند.
وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی ایران و امت اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تبلور دفاع همه جانبه از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تجلیل از اقتدار و ایستادگی اعضای تیم مذاکره کننده هسته برابر گروه 1+5، گفت:این مذاکرات چه به نتیجه برسد، چه نرسد، ملت ایران پیروز میدان است.
آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بیان کرد: این مذاکرات با زحمت زیادی دنبال می شود و کمال تشکر را از آنها داریم.
وی گفت:این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه با شکست مواجه شود، اقتدار و پافشاری را برای احقاق حقوق میهن اسلامی را ارج می نهیم.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی امروز نه تنها به منظور محکوم کردن اسراییل، بلکه محکوم کردن جنایات تکفیری ها و داعشی ها است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به تاریخچه شکل گیری رژیم اسراییل و اینکه هدف آنها تصرف نیل تا فرات بود ، خاطرنشان کرد: آنها با ایجاد ناآرامی در سوریه و عراق درصدد تحقق اهداف خود هستند .
وی با اشاره به ناکامی داعش در تصرف بغداد اظهار کرد: داعش فرقه جدابافته از اسراییل نیست بلکه خواهر و یا بردار تنی اسراییل است .
1860



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن