تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804318103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیعه و سنی در روز جهانی قدس اتحاد امت اسلام را به نمایش می گذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار نیکشهر: شیعه و سنی در روز جهانی قدس اتحاد امت اسلام را به نمایش می گذارند زاهدان- ایرنا- امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان ضمن دعوت عموم مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند که امت اسلامی اعم از شیعه و سنی با این حضور اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می کشند.


امام جمعه اهل سنت نیکشهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روز جهانی قدس روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسأله فلسطین و حرکتی برای خنثی کردن توطئه خباثت آمیز استکبار و صهیونیسم است.
مولوی عبدالله وحیدیفر افزود: دشمنان جهان اسلام می خواهند به کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند ولی امام خمینی (ره) با نامگذاری روزی به نام قدس آنرا در جهان زنده کرد.
وی گفت: حضور گسترده و استکبارستیزانه روزه داران آگاه شهرستان نیکشهر و مراکز دهستانها و بخشهای بنت، لاشار و آهوران این شهرستان در را هپیمایی روز قدس، هوشمندی و اراده راسخ مسلمانان جهان برای آزادی قدس را به اثبات می رساند.
وی بیان کرد: یکی از وظایف خطیر که بر عهده هر مسلمانی نهاده شده، حمایت از مظلومان و مستضعفان است که امام خمینی (ره) در راستای همین وظیفه دینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای خروش امت مسلمان علیه رژیم غاصب صهیونیست و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد.
وی افزود: مسلمانان جهان در روز جهانی قدس با زبان روزه و به پشتوانه عشق به بندگی و تبعیت از فرمان خداوند، مرگ ظالمان را فریاد می زنند تا جهانیان به مفهوم عبادت و قدرت اسلام پی ببرند.

*****
امام جمعه نیکشهر نیز با دعوت مردم نیکشهر به راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و عرصه ای برای نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی است.
حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی افزود: در روز قدس تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل همچنان اولویت اول جهان اسلام است.
وی بیان کرد: در روز جهانی قدس می ‏توان سایه سنگین اندیشه ‏های حضرت امام را بر جهان اسلام به‏ وضوح لمس کرد چرا که علاوه بر تزکیه آنان در ماه مبارک رمضان، باعث ایجاد نوعی اراده جمعی بین مسلمانان برای احقاق حق و بالابردن روحیه همدلی و ایثار بین آنان شده و نیز به آنها این اعتماد به نفس را داده است که قدس پس‏ گرفتنی است و اگر همت و وحدت کلمه با هم توأمان گردند، این کار شدنی است.
وی افزود: روز جهانی قدس، محور وحدت جهان اسلام است و ما با شرکت فعال در این مراسم راهپیمایی وحدت خودمان را نشان خواهیم داد و با بر پایی با شکوه راهپیمایی به آمریکا و ایادی آن خواهیم گفت که ما جلوی هرگونه ظلم ایستاده ایم.

*****
فرماندار نیکشهر نیز با دعوت اقشار مختلف مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان در مناسبتهای ملی و مذهبی و راهپیمایی همیشه حضوری گسترده داشته اند.
صاحب گل صالحی با اشاره به اینکه روز قدس اکنون تنها متعلق به راهپیمایی در ایران اسلامی نیست، خاطر نشان کرد: در اکثر کشورهای جهان مردم این روز را که توسط امام راحل نامگذاری شده است گرامی می دارند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان نیکشهر ساعت 8 صبح از محل حسینه شهدا سه راه وحدت آغاز می شود و در مراکز بخشهای لاشار، بنت و آهوران این شهرستان پس از برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.
شهرستان نیکشهر با 134 هزار نفر جمعیت و گستره 12 هزار و 951 کیلومتر مربع از چهار بخش "مرکزی، لاشار، آهوران و بنت"، 11 دهستان و 395 روستا و آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان قصرقند، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
3043/6081



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن