تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قدس نشانه ایستادگی امت اسلامی مقابل مستکبران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس : روز جهانی قدس نشانه ایستادگی امت اسلامی مقابل مستکبران است بندرعباس – ایرنا – رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: راه پیمایی روز جهانی قدس نشانه ایستادگی امت اسلامی مقابل مستکبران و به ویژه رژیم بی هویت صهیونیستی است.


مهدی باقری پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده ، افزود: مسلمان وظیفه دارند با اتحاد ، همدلی ، حفظ آرمان های ملت بزرگ فلسطین و انقلاب اسلامی رژیم اشغالگر قدس را از دست یابی به اهداف شوم خود و استعمارگران و مستکبران مایوس کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به اینکه قدس به دلیل داشتن قداست از جایگاه خاصی در میان مسلمانان برخوردار است، اضافه کرد: قبه الصخره و مسجدالاقصی دو مکان مقدسی اند که در این شهر قرار دارند.
باقری یادآور شد: همچنین قدس نخستین قبله و سومین حرم شریف جهان اسلام و محل عروج پیامبر عظیم الشأن (ص) به شمار می آید.
وی ابراز داشت: روز قدس به عنوان یکی از شاخص ها، محورها، ملاک ها و زمینه ها و پیش شرط های اصلی ایجاد وحدت در جهان اسلام است.
باقری افزود: مسلمانان باید برای مقابله با پدیده شوم صهیونیسم جهانی و دفع و نابودی آثار و پیامدهای آن ، اهتمام ویژه ای نسبت به گرامی داشت این روز داشته باشند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: روز قدس وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را در معرض دید دشمنان اسلام قرار داده و آنان را ازدست یابی اهداف تفرقه افکنانه خود مایوس و نا امید می کند.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیست که اسلام را مانع رشد خود می داند به دنبال گرفتار کردن کشور های اسلامی در بیماری ناعلاج بی هویتی خود است.
باقری خاطر نشان کرد : بنابراین لازم است این غده سرطانی با اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی ریشه کن و نابود شود تا نتوانند به اهداف شوم و بلند مدت خود برسد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس یادآور شد: جنایت های ناجوانمردانه و ضد بشری این رژیم نسبت به زنان، کودکان ، راه انداختن کشتار های دست جمعی ، بمباران ، بی خانمان کردن افراد ؛ حاکی از خوی وحشی گری آن بوده و جنایت جنگی به شمار می رود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اضافه با بیان اینکه باید کشورهای اسلامی و غیر اسلامی را از جنایت های ضد بشری آگاه کرد، افزود: باید ملت ها را در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار داد و نقش این رژیم غیر شرعی و غیر قانونی را در بحران های جهان تبیین کرد.
وی ادامه داد: این اقدام ها موجب می شود رژیم صهیونیستی نتواند اهداف خود را از روی ناآگاهی ملت ها به آنها تجویز کرده و در صدد نابودی اسلام و باور های دینی مسلمانان بر آید.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین یادآور شد : انقلاب اسلامی در مرحله اول ملت های لبنان و فلسطین را تحت تأثیر خود قرار داده و با شکل گیری حزب الله در لبنان و جهاد اسلامی و حماس در فلسطین برای شکل گیری جبهه مقاومت و در نتیجه آن عزت آفرینی این جبهه زمینه سازی کرده است.
وی ادامه داد: ملت های مسلمان منطقه با مشاهده نتایج عزت آفرین و افتخارآمیز همراهی با این افتخارها ، خیزش های کنونی را در کشورهای عربی و اسلامی شکل داده اند.
باقری افزود: ملت های منطقه که اهدافی چون آزادی خواهی، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، استبداد زدایی، استعمار ستیزی، نابودی رژیم صهیونیستی را دنبال می کنند در حقیقت با نگاه دینی و الهام از انقلاب اسلامی و تکیه بر روش های مردمی به میدان مبارزه علیه دیکتاتورها، رژیم صهیونیستی و نظام سلطه وارد شده اند.
وی اضافه کرد: روز قدس به عنوان نماد همگانی ، مردمی و اسلامی شدن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی در تحریک و تحرک ملت های مسلمان نقش اساسی داشته است.ک/3
8145/6048









18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن