تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815573921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد رهایی قدس در کاشمر طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فریاد رهایی قدس در کاشمر طنین انداز شد مشهد - ایرنا - شهروندان کاشمری با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد رسای خود را در حمایت از مردم مسلمان فلسطین سر دادند.


راهپیمایان با حرکت از مقابل فرمانداری کاشمر با سر دادن شعارهای" مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، اتحاد اتحاد تنها راه نجات است" به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
فرماندار کاشمر نیز گفت: روز قدس روز همبستگی، ایثار، کمک به همنوع، مظلوم ستیزی و دشمن ستیزی و روز کمک به مظلومان جهان است.
مهدی فروزان افزود: با توجه به جنگهای نیابتی در منطقه که آمریکا و صهیونیسم به راه انداخته اند امسال روز جهانی قدس از اهمیت بیشتری برخوردار بود.
وی با ابراز خرسندی از حضور دشمن شکن مردم در صفوف به هم پیوسته این راهپیمایی گفت: سرداران دیپلماسی کشورمان که در حال مذاکره با شش قدرت جهان هستند وقتی حضور ملت ایران را در صحنه و راهپیمایی می بینند قطع یقین نوع ادبیاتشان در مذاکرات فرق می کند.
راهپیمایان در کاشمر پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را در میدان مرکزی این شهر به آتش کشیدند.
همچنین توسط جمعیت هلال احمر صندوقهای جهت جمع آوری کمک به مقاومت اسلامی یمن و غزه در مسیر راهپیمایی قرار داشت. ایستگاههای مقاومت و نمایشگاه پوستر نیز از برنامه های جنبی روز جهانی قدس در کاشمر بود.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497/1858



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن