تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804888751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد مظلومیت مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس طنین انداز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده اهل سنت مجلس خبرگان: فریاد مظلومیت مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس طنین انداز می شود زاهدان - ایرنا - نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس ضمن نشان دادن اهمیت قضیه فلسطین برای مسلمانان فریاد مظلومیت مردم این سرزمین را در جهان طنین انداز می کند.


مولوی نذیر احمد سلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس یا روز اسلام نامگذاری شد و حضور در راهپیمایی این روز جهانی از اهمیت بسیار ارزنده ای هم برای جهان اسلام و هم برای جهانیان برخوردار است.
وی ادامه داد: نخستین اثر مطلوب این حضور این است که رژیم اشغالگر قدس و حامیانش متوجه می شوند قضیه فلسطین و مسجد الاقصی فراموش نشدنی است.
وی افزود: انعکاس این راهپیمایی در رسانه های مختلف جهان سبب می شود مردم دنیا به این امر بیاندیشند که واقعا مظلومیت قدس و فلسطین یک امر واقعی است و در نتیجه با این اقدام ندای مظلومیت مردم بیگناه و بی دفاع این سرزمین در دنیا طنین انداز و موجب فراموش نشدن این قضیه در اذهان عمومی می شود.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین موجب دلگرمی دوستان و طرفداران قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و تضعیف روحیه دشمنان آن می شود که این امر به نفع مردم فلسطین است.
مولوی سلامی بیان کرد: مظلومیت مردم فلسطین به حدی رسیده است که وجدان تمام انسان های آزادی خواه را به درد می آورد بر این اساس برای آزادی قدس باید همه دست به کار شوند زیرا مساله قدس به تنهایی یک مساله عربی و اسلامی نیست بلکه یک مساله انسانی و جهانی است.
وی گفت: راهپیمایی روز قدس یک استراتژی برای کشورهای اسلامی محسوب می شود زیرا به دشمنان می فهماند که مسلمانان ضعیف و غافل از قضایای که بر امت اسلامی می گذرد نیستند.
وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس به دشمنان اسلام گوشزد می کند که حمایت از قضایای مسلمانان و جهان اسلام در هر جا چه فلسطین و چه جای دیگر جزو استراتژی ها، اقدامات و دیدگاههای اصلی مسلمانان است.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سیاست خارجی ایران حمایت از قضیه فلسطین از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا جمهوری اسلامی بیش از سایر کشورهای اسلامی در این باره موضع گیری کرده است.
وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس برای سایر کشورهای اسلامی ثابت می کند که ایران نسبت به قضایای کشورهای اسلامی بی تفاوت نیست و هرگاه ظلمی علیه مسلمانان از جانب مستکبران و ظالمان اعمال شود ملت و نظام اسلامی ایران آماده دفاع و حمایت از هم کیشان و هم دینان خود هستند.
مولوی سلامی بیان کرد: با توجه به فرمایش قرآن کریم لجوج ترین و سخت ترین دشمن مسلمانان صهیونیست ها هستند و در واقع این رژیم را می توان تحقق همان عداوت صهیونیست که قرآن کریم به آن اشاره کرده دانست.
وی افزود: همه مردم یهود که پیرو مذهب تورات هستند راضی به ظلم در فلسطین اشغالی علیه مردم مظلوم این سرزمین نیستند بلکه اشغالگران یک گروه از صهیونیست ها و سرمایه داران معتقد به صهیونیسم هستند که با حمایت آمریکا و انگلیس این فرزند نامشروع را خلق کرده اند.
وی تصریح کرد: حامیان رژیم اشغالگر قدس دلیل تشکیل این حکومت را انتقام جویی از هولوکاست مطرح کرده اند اما سوال این است که انتقام چرا از یک سرزمین اسلامی گرفته می شود هولوکاست را نازی ها بوجود آورده اند بر این اساس آنان باید در آن کشور حکومت تشکیل می دادند.
وی ادامه داد: این امر نشان می دهد که کشورهای استکباری با هدف تضعیف و بحرانی کردن تمام کشورهای اسلامی این فرزند نامشروع را در قلب جهان اسلام پایه گذاری کرده اند زیرا اگر این مکان بحرانی شود تمام جهان اسلام بحرانی می شود.
وی افزود: حرکات غیر انسانی این رژیم اشغالگر در فلسطین ادامه قصد و نیت کشورهای استکباری همچون آمریکا و انگلیس در منطقه و عداوتی که قرآن مجید به آن اشاره کرده است.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بحران آفرینی آمریکا در منطقه با هدف تامین امنیت و منافع این غده سرطانی صورت می گیرد و برای تحقق این هدف دست به هر اقدام و جنایتی می زنند تا منافع رژیم غاصب صهیونیستی حفظ شود.
مولوی سلامی افزود: حفظ منافع این حکومت غاصب به ضرر کشورهای اسلامی است زیرا تامین منافع این غده سرطانی جز با مداخله کردن نظامی آمریکا در منطقه، چپاول منافع اقتصادی کشورهای اسلامی و تسلط بر سیاستمداران این کشورها امکان پذیر نیست.
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس نقش تخریبی این حکومت که به پشتوانه آمریکا درمنطقه نفس می کشد به ضرر جهان اسلام است.
7316 / 6081



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن