تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804754977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قدس - گزیده اخبار سراسر ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روز جهانی قدس - گزیده اخبار سراسر ایران استانها - ایرنا- امروز در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، ایرانیان هم صدا با دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در صفوف به هم فشرده فریاد رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران سر دادند و وحدت و انسجام خویش را در حمایت از فلسطینیان ستمدیده و محکومیت صهیونیست های غاصب به نمایش گذاشتند.


امروز، همه ایرانیان آمده اند تا با محکوم کردن کشتار افراد بی دفاع به دست صهیونیست ها و تکفیری ها، درکنار ملت فلسطین و التیامی بر زخم های مردم بی گناه یمن، سوریه و عراق باشند.
قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان ، در سال 1948 توسط صهیونیست ها اشغال و میلیون ها مسلمان فلسطینی آواره مناطق مختلف جهان شدند.
امام خمینی (ره) در سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کردند و از مسلمانان جهان خواستند تا در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» اعلام کنند.
امام (ره) درباره روز قدس گفته اند: «روز قدس، جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز شوند درمقابل مستکبرین، و دماغ انان را به خاک بمالند؛ روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود کنند، باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، تمام ملت ها قیام کنند، و این جرثومه های فساد را به زباله دان ها بریزند.»
همه ساله اقشار مختلف مردم ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی و اعلام پشتیبانی از ملت فلسطین، انزجار خویش را از زیاده خواهی نظام سلطه و جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین صلح، به جهانیان نشان می دهند.

** خرم آباد - مردم روزه دار و ولایتمدار لرستان امروز همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
اقشار مختلف مردم این استان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از جریان مقاومت و مردم بی دفاع فلسطین، جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و نوار غزه را محکوم کردند.
مردم همیشه در صحنه استان لرستان با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، نفرت و انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین فریاد زدند.
مردم لرستان خواستار اقدام جدی مجامع بین المللی در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

** سمنان - مردم استان سمنان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر حضور همیشگی خود را در صحنه مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان فلسطین به نمایش گذاشتند.
مردم شهرهای مختلف استان سمنان در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آزادی قدس شریف را خواستار شدند.
حاضران در راهپیمایی روز قدس در استان سمنان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بار دیگر با تاکید بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین ، یمن و سوریه، درگیری های خونین در منطقه را توطئه نظام سلطه دانستند و آن را محکوم کردند.ک/3

** بیرجند - مردم خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و فریاد القدس لنا سردادند.
شهروندان روزه دار بیرجندی در مرکز خراسان جنوبی اعم از، زن و مرد، پیر و جوان با مشت های گره کرده و با خلق حماسه ای دیگر، جهان را نظاره گر خروش خود علیه استکبار جهانی کردند.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر اسراییل، آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه و انرژی هسته ای حق مسلم ماست، خشم و انزجار خود را نسبت به ددمنشی های غاصبان صهیونیستی و سکوت مرگبار حامیان او در منطقه نشان دادند.
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور هزاران نفر از مردم روزه دار در 27 شهر خراسان جنوبی برگزار شد.

** مشهد - شهروندان روزه دار مشهدی راهپیمایی خود را به مناسبت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور آغاز کردند و مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت صهیونیست های غاصب قدس را فریاد زدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و دیگر مسوولان دستگاههای اجرایی به همراه فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در این استان در میان صفوف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
راهپیمایان مسیر میدان 15 خرداد تا حرم مطهر امام رضا(ع) را با سر دادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس و دیگر دشمنان اسلام پیمودند و سپس با گردآمدن در حرم مطهر رضوی پس از گوش سپردن به سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و قرائت قطعنامه این مراسم را خاتمه دادند.

** بوشهر- مردم ولایتمدار استان بوشهر در روز قدس به عنوان رستاخیز جهانی علیه جنایت های صهیونیست ها فریاد خشم و انزجار خود را علیه جنایات استکبار جهانی سردادند.
قشرهای مختلف مردم استان بوشهر همراه با مسوولان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، از شهرستان دیلم در شمالی ترین تا شهرستان عسلویه در جنوبی ترین نقطه این استان ساحلی آزادی و عدالتخواهی امت اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف را فریاد کردند.
بوشهری ها همگام با دیگر مردم ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همدلی و همزبانی دل های دریایی دیار سردار رییسعلی دلواری را به نمایش گذاشتند.
روزه دارن بوشهری هر گرایش و سلیقه و حرفه ای یکدل و متحد آمده اند تا بگویند ˈ قدس پاره تن جهان اسلام و فلسطین جزو جدایی ناپذیر قلمرو حکومت اسلامی استˈ.
مردم استان بوشهر در 10 شهرستان و 33 شهر و روستاها امروز در روز جهانی قدس به صحنه دفاع از ملت مظلوم فلسطین آمدند.

** اراک- مردم نقاط مختلف استان مرکزی روز جمعه با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با سایر مسلمانان جهان فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرداده و خواستار آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان صهیونیست شدند.
مردم موحد و ولایتمدار استان با حمل پارچه نوشته ها و با سردادن شعارهای جنایت رژیم صهیونیستی، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست، داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند با همه جنایت، گروهکی ذلیل اند، آتش به جان مردم، از شرر آمریکاست، جنایت صهیونیست، زیر سر آمریکاست، در کشتن مسلمان، در هر دیار و کشور داعشی و اسراییل، متحد یکدیگر، مسلمان مجاهد، شهادتش حیات است، اتحاد اتحاد، تنها ره نجات است و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و تروریستها اعلام کردند.
همچنین مردم مومن و انقلابی استان با سردادن شعارهایی از اقدام آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن اعلام انزجار و نیز با شعارهای خود از نمایندگان ایران در مذاکرات با گروه1+5 حمایت کردند.
راهپیمایی روز قدس در 100 نقطه استان مرکزی برگزار شد.

** اردبیل -مردم اردبیل با حضور گسترده در راهپیمایی سراسری روز قدس آزادی مسجد الاقصی نخستین قبله گاه مسلمین را فریاد زدند.
اردبیلی ها شارهای مرگ بی اسراییل ، مرگ بر امریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر سه قاتل کودکان آل سعود - اسراییل - امریکای بی وجدان ، اتحاد اتحاد شعار هر مسلمان، مرگ بر ضد ولایت فقیه - جنایت اسراییل جنایت آمریکاست ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده سر می دادند.
حضور گسترده مردم از مسوولان تا اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان همراه با والدین خود نشانگر وفاداری مردم به آرمان های امام راحل بود.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، نمین، نیر، سرعین، کوثر و خلخال نیز حاکیست که مردم در این شهرستان ها حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس داشته و بر حمایت از مظلومان فلسطین در برابر دژخیمان صهیونیست تاکید کردند.

** ساری - ایرنا - فریاد مرگ بر اسراییل دهها هزار نفر از مردم دیار علویان در روز جهانی قدس در شهرهای مختلف مازندران طنین انداز شد.
استاندار مازندران در این راهپیمایی با بیان اینکه مردم دیار علویان با حضور در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند، گفت: امروز شعار مرگ بر اسرائیل از اعماق وجود روزه داران علیه این رژیم صهیونیستی سرداده شد.
وی با بیان اینکه در شعار امسال راهپیمایان حمایت از مذاکره کنندگان نیز وجود داشته، ادامه داد: مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره کنندگان به درستی از حق و حقوق ملت ایران دفاع می کنند ، دقیق هستند و به آن عمل می کنند.
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز در این راهپیمایی ضمن قدر دانی از حضور آحاد مردم گفت که روز جهانی قدس از یادگارهای مهم امام راحل است و ملت ایران همچنان دلداده رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام منفور است، ادامه داد: رژیمی که حامی تروریست ها و داعشی هااست، همیشه تاریخ منفور خواهد بود.
مردم ولایت مدار غرب مازندران نیز با حضور گسترده و همصدا با دیگر هموطنان به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند تا خشم و انزجار خود را از جنایت رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در 55 نقطه از مازندران برگزار شد.ک/3

** کرمانشاه - هزاران نفر از مردم کرمانشاه با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تجدید بیعت کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا"، " اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد"، "رژیم صهیونیستی ام الفساد قرن است" و "اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است" ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
مردم کرمانشاه همچنین با حمل تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری و سردادن شعارهای "الله و اکبر، خامنه ای رهبر" ، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید عهد کرده و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.
حاضران در راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه همچنین تصاویر مربوط به بیت المقدس را حمل و پارچه نوشته هایی با مضامین «ااییل باید از صفحه روزگار محو شود» ، " روز قدس روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است" ، " دنیا شاهد سرنگونی ایادی استکبار در منطقه است" و "روز قدس روز بیداری اسلامی است" را در دست داشتند.

** کاشان- در شهر دارالمومنین کاشان در روز قدس، روزی که در قلب امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملل مظلوم اسلامی برای همیشه جاودانه خواهد ماند، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل طنین انداز شد.
مردم کاشان با لبیک به ندای خمینی کبیر و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در روز قدس به خیابان ها آمدند تا ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و به سردمداران کفر و رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی بفهمانند که قدس از آن اسلام و مسلمین است.
مردم این خطه کویری در روز قدس با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی در حمایت از ملت فلسطین، یمن و دیگر ملل اسلامی مظلوم و نیز مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس آمدند تا بگویند قدس از آن مسلمین است و در این مکان مقدس جایی برای کافران و غاصبان نیست.
دهها هزار نفر از راهپیمایان مردم خطه کاشان، نطنز، اردستان و آران و بیدگل در روز قدس اعلام برائت از مشرکان و کفار می کنند تا کفار بدانند مسلمانان یکصدا فریاد مرگ بر صهیونیست و آمریکا را برای این سر می دهند که سالهاست سرزمین قدس را اشغال کرده و ظلم و جنایات بسیاری را در این سرزمین مقدس انجام داده اند.

** بجنورد - راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور انبوهی از جمعیت روزه دار استان خراسان شمالی، در جای جای استان آغاز شد. مردم بجنورد و دیگر نقاط استان، با وجود گرمای هوا در خیابان حضور یافتند تا به وظیفه دینی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین، پاره تن اسلام، عمل کنند.
حضور مردان و زنانی که دست کودکان خود را در دست دارند، نوجوانان و جوانانی که پلاکاردها و شعارنوشته هایی در محکومیت اسراییل حمل می کنند و برادران و خواهران ترکمن اهل سنت در میان راهپیمایان چشمگیر است. ترکمن های سنی مذهب با هیات و پوشش خاص خود، در حالی که پوسترهایی مبنی بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و لزوم آزادی قدس را در دست دارند، پیشاپیش صفوف راهپیمایان حرکت می کنند.
در هم تنیدگی صفوف شیعه و سنی در این همایش بزرگ اسلامی، حکایت از آن دارد که دفاع از آرمان های مشترک اسلامی، شیعه و سنی نمی شناسد و وقتی قرآن، پیامبر و قبله یکی است، و دشمن هم مشترک است، هدف یکی می شود.
جمعیت با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا"، جنایات رژیم هیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و ضرورت آزادسازی قدس شریف از چنگال اسراییل غاصب را فریاد کردند. آیین روز جهانی قدس علاوه بر بجنورد، با حضور پرشور مردم شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه نیز برگزار شد.

** کرمان - مدم ولایتمدار کرمان همنوا با مردم سراسر ایران، آزادی قدس شریف را فریاد زدند و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
مردم دیار کریمان امروز جمعه مسیر چهارراه طالقانی تا مصلای بزرگ امام علی (ع) را در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی کردند و شعارهایی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز برائت و انزجاز از رژیم غاصب صهیونیستی سر دادند.
این آیین با حضور گسترده و مثال زدنی مردم کرمان برگزار شد و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، استاندار، رییس کل دادگستری، رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسوولان نیز با آنان همراه شدند.
یکی از مدرسان حوزه علمیه قم در پایان راهپیمایی سخنرانی کرد و در ادامه نماز دشمن شکن جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.
گزارش خبرنگاران ایرنا از استان کرمان نیز حکایت از برگزاری پرشور مراسم روز جهانی قدس در تمامی شهرستان های این استان دارد.

** اصفهان- مردم نصف جهان بار دیگر با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند.
به گزارش ایرنا، اصفهان همانند سایر نقاط کشور شاهد حضور چشمگیر مردم انقلابی و ولایتمدار در راهپیمایی روز جهانی قدس و خلق حماسه ای دیگر در دفاع از آرمان فلسطین بود.
همه مسیرهای منتهی به میدان امام اصفهان مملو از جمعیت بود و تجمع عظیم مردم، برگ زرین دیگری از حضور در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی بر تاریخ این میدان افزود.
از پیر و جوان، کارمند و کارگر و همه اقشار با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر اسرائیل، مرگ برامریکا، همه مطیع رهبریم، فلسطین تنها نیست، اسلام پیروز است روز جهانی قدس را در اصفهان گرامی داشتند.
محکومیت جنایات صهیونیست ها، داعش و عربستان سعودی از دیگر شعارهای مردم اصفهان بود.
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری سخنران راهپیمایی روز قدس اصفهان بود و به تشریح ریشه تاریخی شکل گیری رژیم صهیونیستی پرداخت و از این رژیم به عنوان آدم کش و حامی فساد در جهان یاد کرد.

** کرج- مردم غیور استان البرز با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با محکوم کردن نسل کشی در سرزمین فلسطین، بر تفکر پلید صهیونیسم جهانی خط بطلان کشیدند.
مردم روزه دار و مومن شهرستان های کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد، اشتهارد ، فردیس و طالقان استان البرزهمزمان با سراسر میهن اسلامی به صحنه آمدند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را در خاک فلسطین محکوم کردند.
قشرهای مختلف مردم اعم از بازاریان و اصناف، کشاورزان و روستاییان ، دانش آموزان و دانشجویان ، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، مسوولان و دیگر قشرها با تشکیل صفوف منظم و منسجم بار دیگر به ندای تاریخی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حماسه وصف ناپذیری آفریدند.
کشتارمردم مظلوم سرزمین های اسلامی عراق ، سوریه و یمن به دست تکفیری ها و آل سعود در این راهپیمایی محکوم شد.
راهپیمایان استان البرز نیز بر اتحاد و همدلی مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی، صهیونیست ها و عوامل دست نشانده آنها تاکید کردند.

** یزد - مردم مومن و روزه دارالعباده امروز همصدا با ملت آزاده ایران با حضور گسترده و مسوولانه خود به یاری مردم مظلوم وستمدیده فلسطین شتافتند.
دیار قنوت ، قنات و قناعت امروز شاهد خیل عظیم مردم همیشه در صحنه بود که با فریاد های مرگ بر اسراییل و اعلام انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و از صبح امروز با وجود هوای گرم و روزه داری برگ زرین دیگری به دفتر جمهوری اسلامی افزودند.
راهپیمایان از ساعت 11 از میدان شهید بهشتی یزد به سمت مسجد ملا اسماعیل محل برگزاری نماز جمعه حرکت کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر استکبار خواستار حمایت مجامع بین المللی از مردم ستمدیده فلسطین شدند.
حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان ازجمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و سایر مسوولان فضای خاصی به راهپیمایی بخشید.

** سنندج - مسلمانان روزه دار کردستانی در لبیک به فرمان امام (ره) به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با آرمان های والای آن حضرت و منادی وحدت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تجدید بیعت کنند.
راهپیمایی مردمی و ضد استکباری روز جهانی قدس در سنندج مرکز استان کردستان از میدان آزادی آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این راهپیمایی گفت: داعش در واقع دولت اسرائیلی شام و عراق است و نقشه های شوم صهیونیست ها را در منطقه اجرا می کند.
حجت الاسلام علیرضا باباشاهی افزود: رژیم صهیونیستی گروهک هایی همچون داعش و القاعده را در خاورمیانه ایجاد کرده است تا هر جا ندایی علیه اشغالگران بلند شود ، این ندا را خاموش کنند.
راهپیمایی روز قدس در 29 شهر استان کردستان برگزار شد.

** یاسوج - راهپیمایی روز قدس مردم کهگیلویه وبویراحمد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم نژادپرست اسراییل تجلی هم دلی،هم زبانی و ولایتمداری مردم این خطه قهرمان پرور بود .
دراین راهپیمایی مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد، علاوه بر سردادن فریاد آزادی قدس شریف، با پارچه نوشته ها و پلاکارد هایی خشم و انزجار خود را از تکفیریها در سوریه ،عراق و همچنین رژیم کودک کش آل سعود و جنایات آنها در یمن ابراز داشتند.
حضور خیرکننده مردم در همایش وحدت آفرین قدس در جای جای استان کهگیلویه وبویراحمد بار دیگر صحنه ای از وحدت و ولایت پذیری و دشمن ستیزی را در این دیار قهرمان پرور به نمایش گذاشت.
راهپیمایان با سردادن شعارهای فلسطین پیروز است ،اسراییل نابود است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ برانگلیس و مرگ بر آل سعود بار دیگر وفاداری خود به آرمانهای امام راحل ،حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و تنفر از اسراییل غاصب را اعلام کردند.

** قم- مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد مسلمانان را برای حمایت مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی خواستار شدند.
راهپیمایان درحالیکه پیشاپیش آنان طلاب و روحانیون حضور داشتند و پلاکاردهایی درحمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین به دست گرفته بودند، همراه با تمام آزادی خواهان جهان فریاد مرگ بر اسراییل سردادند تا بار دیگر نشان دهند که فلسطین مساله اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس از چنگال غاصبان صهیونیستی از پای نخواهند نشست. مردم قم امروز با سردادن شعارهای، الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از وحشی گری جلادان رژیم صهونیستی و سردمداران زبون استکبار جهانی و همچنین سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر نشان دادند.
امروز زن و مردم، پیر و جوان اعلام کردند که شمارش معکوس برای آزادی سرزمین های اشغالی از چنگال غاصبان آغاز شده است و ضمن محکوم کردن اعمال خبیث رژیم صهیونیستی از مجامع بین المللی، سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق بشر خواستند برای پایان دادن به نسل کشی فلسطینیان سریع تر قدم های موثری بردارند.
در این راهپیمایی حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری، سرپرست استانداری قم و جمعی از علما و فضلا و مدیران و روسای دستگاههای اجرایی، همگام و همنوا با اقشار مختلف مردم حضور یافته بودند.
مردم همچنین با سردادن شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، بر پشتیبانی از دیپلمات های غیور ایران اسلامی در برابر کشورهای غربی تاکید کرده و خواستار حفظ حقوق هسته ای ایران، رعایت خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری و لغو تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران شدند.
راهپیمایان قمی در یوم الله قدس با حمل پرچم بزرگ فلسطین در طول مسیر و با آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل، از حملات و جنایات عربستان در کشور مظلوم یمن و جنایات وحشیانه داعش در سوریه و عراق نیز اعلام انزجار کرده و خواستار دخالت و پاسخگویی مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این نسل کشی ها در جهان اسلام شدند.

** شهرکرد - مردم چهارمحال وبختیاری روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن فریادهای ضدصهیونیستی آزادی قدس شریف، این نخستین قبله مسلمانان جهان را خواستار شدند.
در چهارمحال و بختیاری، مردم با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"،"مرگ بر انگلیس"،"ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده"و "هیهات من الذله"، حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.
امروز راهپیمایان دیار غیورپرور بام ایران، به صحنه آمدند تا با فریادهای ظلم ستیزشان، ضمن حمایت از ملت ستمدیده فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کنند.

** قزوین- مردم قزوین با حضور پرشور ر راهپیمایی روز جهانی قدس همچون سایر هموطنان برگ زرین دیگری را در کارنامه خود به ثبت رساندند.
شهروندان قزوینی با سر دادن شعارهای وحدت آفرین و استکبارستیز همچون "الله اکبر، الله اکبر"،"مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا"،" فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است"،"داعش و تکفیری ضد دین،باید شود محو ز روی زمین" در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها اعلام نفرت کردند.
مردم مومن و انقلابی قزوین پس از طی مسیرهای راهپیمایی و اعلام حمایت از ملت های مظلوم فلسطین و یمن، با حضور در مسجد النبی (ص) در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه حضور پیدا کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در 75 شهر و روستای استان قزوین برگزار شد.

** کیش - مردم و مسوولان جزیره کیش اعم ازشیعه و سنی با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن دفاع از حقانیت مردم فلسطین و انزجار از اقدامات رژیم جعلی اسراییل خواستار وحدت و همدلی مردم سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شدند .
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده است ، مسوولان و شهروندان جزیره کیش در هوایی بسیار گرم ،همگام با مردم دیگر شهرهای کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس با مشت هایی گره کرده ، ندای مطلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای ، مرگ بر داعش و انگلیس ، قدس مقدس قبله مسلمین ، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا ، القدس لنا ، بیت المقدس قبله مسلمین رها شود از سلطه غاصبین ،رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو ز روی زمین ، اقدامات رژیم صهیونیستی در تجاوز به سرزمین مقدس فلسطین و کشتار زنان و کودکان بیگناه را محکوم کردند.
راهپیمایان با حمل تصاویری از رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین دست نوشته هایی با مضمون روز قدس ، روز حیات اسلام است ، روز قدس روز اسلام است ، با مردم فلطسین اعلام همبستگی کردند.

اهواز- در روز جهانی قدس، فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای استان خوزستان طنین انداز شد.
مردم حدود 60 نقطه استان خوزستان امروز با وجود گرمای شدید هوا در صفوف یکپارچه حاضر شدند تا بار دیگر با آرمان بزرگ اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که همانا آزادی قدس شریف از دست صهیونیست های جنایتکار است، تجدید بیعت کنند.
مردم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان امروز در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند تا بگویند یمن یعنی فلسطین و اگر در نقطه ای از جهان اسلام ظالمی علیه مظلومی برخیزد، مسلمانان در هر نقطه ای هماره انزجار خود را از این جنایت ها و ظلم ها ابراز داشته و علیه ظالمان به پا می خیزند.
مردم خوزستان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود جنایت های دشمنان اسلام را محکوم و انزجار خود را از جنایات آنان نشان دادند.
راهپیمایان با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست حمایت های خود از تیم مذاکره کننده هسته ای نشان دادند.

** زاهدان- راهپیمایی روز قدس پرشورتر از سال های گذشته با حضور کم نظیر مردم روزه دار شیعه و سنی در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا مردم روزه دار و همیشه در صحنه شیعه و سنی استان اعم کارگران، کارمندان، بازاریان، فرهنگیان، معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان قبایل و طوایف، مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی راهپیمایی روز جهانی قدس را با شعارهای کوبنده مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آمریکا، قدس قدس آزاد باید گردد، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، برگزار کردند.
مردم همیشه در صحنه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان هم صدا با روزه داران امت اسلامی با درک شرایط و حساسیت های این عصر با صدایی رسا و کوبنده نابودی اسراییل غاصب و آزادی قدس شریف را فریاد زدند.
حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، علما و روحانیون شیعه و سنی، جوانان و بانوان، بر شکوه راهپیمایی روز قدس در استان افزود.
مردم روزه دار در 50 نقطه جمعیتی استان اعم از شهرستان ها، مراکز بخش ها و برخی دهستان های بزرگ مصافتی مشخص را همراه با سردادن شعارهای مختلف پیمودند و در نهایت قرائت قطعنامه پایان بخش راهپیمایی روز قدس بود.
** ایلام - مردم ایلام و ثبت حماسه ای دیگر در دفاع از ملت مظلوم فلسطین
امروز حماسه دفاع از ملت مظلوم فلسطین، لبنان و غزه بار دیگر با خروش هزاران نفر از مردم شهرستان های مختلف استان ایلام همزمان با سراسر ایران اسلامی تکرار شد.
به گزارش ایرنا، طنین مرگ با اسراییل در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در آسمان ایران پیچید و حماسه همدلی مردم استان ایلام با ملت مظلوم فلسطین نیز بار دیگر تکرار شد.
از صبح امروز زمین این دیار میزبان قدم های مشتاق هزاران زن و مرد و پیر و جوان شده که با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای مرگ بر صهیونیست، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا آمدند تا با برادران و خواهران دینی خود در فلسطین و غزه ابراز همدردی کنند.

** رشت- مراسم راهیپمایی بزرگ روز جهانی قدس همزمان با سراسر میهن اسلامی، امروز (جمعه) در سراسر گیلان و در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.
گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر گیلان حاکی از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
مردم شهر رشت نیز با حضور در مبادی مسیرهای تعیین شده، در راهپیمایی این روز بزرگ حضور یافته و از عمق جان ، آزادی قدس شریف را فریاد زدند و با حضور در میعادگاه نماز جمعه و مصلی امام خمینی (ره)اثبات کردند که همچنان بر عهد خویش با امام امت و نایب برحقش رهبر فرزانه انقلاب پایبندند.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری دبیرکل کنگره شهدای روحانی و ایثارگر کشور در جمع راهپیمایان روز قدس شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) سخنرانی کرد و نماز جمعه این هفته رشت نیز به امامت آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اقامه شد.
** همدان -طنین ندای "القدس لنا" در همدان
مردم روزه دار دارالمومنین همدان همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در صفوف راهپیمایان روز قدس به صورت یکپارچه شعار حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ندای "القدس لنا" سردادند.
ملت مومن و ولایتمدار همدان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند با سر دادن شعارهایی همچون "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان تو ایم خامنه ای"، "مرگ بر سه ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس" ، "مرگ بر آل سعود کافر" و سر دادن ندای روح بخش "الله اکبر" به حمایت از ملت های مظلوم منطقه پرداختند همچنین آنان تصاویری از امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و قدس شریف در دست داشتند.
1650



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن