تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815478672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت به اصول و پایبندی به وحدت راهبردی ترین راه ازادسازی قدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازگشت به اصول و پایبندی به وحدت راهبردی ترین راه ازادسازی قدس است سنندج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها و راهبردی ترین برنامه برای آزادی قدس شریف بازگشت به اصول و پایبندی به وحدت در اعتقادات مشترک بین مسلمین است.


سید محمد بیاتیان شامگاه پنجشنبه در جمع اهالی دهستان نجف آباد بیجار با تشریح چگونگی جدا شدن قسمتی از بدنه جغرافیایی سرزمین فلسطین در نیم قرن پیش افزود: نبود رهبری و بی بصیرتی جمعی از مسلمانان باعث شد، این اتفاق ناگوار پیش آید.
وی گفت: قدس اگرچه از پیکره جهان اسلام جدا شده است اما از آن همه مسلمانان است و به فضل الهی این حصر شکسته خواهد شد و به آغوش مسلمین بر می گردد.
بیاتیان به خباثت و حمایت دشمنان اسلام برای ضربه زدن به جهان اسلام پرداخت و ادامه داد: اگر سران عرب، با دنیای اسلام در دیگر ممالک همنوا و وحدت رویه ایجاد می کردند و در بین خود دچار نفاق نمی شدند، قطعا نیروی مسلمین بسیار قوی تر عمل می کردند.
به گفته بیاتیان تکرار دردهای تفرقه و دو دستگی بین مسلمین با مشاهده خاطرات تلخ گذشته قابل قبول نیست و نباید اتفاق ناگوار دیگری رخ دهد.
وی به جنگ نیابتی استبکار، حمله ناجوانمرادنه سعودی ها به یمن، فشار بر مردم بحرین، فشار بر ملت عراق و مذاکرات هسته ای اخیر در جهان اسلام اشاره نمود و خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات اگر وحدت نباشد می تواند خساراتی جبران ناپذیر ایجاد کند.
نماینده مردم شهرستان بیجار به تلاش استکبار برای حذف نام قدس از روی جغرافیای جهان پرداخت و تاکید نمود: پیروزی انقلاب اسلامی تمام این توطئه ها و نقشه های دشمنان را نقش برآب نمود و قدس هر روز برای پیروزی بیشتر امیدوار می گردد.
وی به شهادت روزانه مردم مظلوم فلسطین برای اقامه نماز و حضور در صحن قدس و پایبندی به تعلق قدس عزیز اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: خون شهدای پاک و مقدس وانفاس قدسیه امام راحل برای انتخاب این روز، موجبات پیروزی را فراهم نماید.
بیاتیان با دعوت از همه مردم شهرستان بیجار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: حضور هر چقدر زیاد باشد دشمن روی این میزان حضور حساب بازمی کند و حتما در محاسبه های خود دچار تزلزل خواهد شد.
وی به نمونه هایی از حضور مردم قهرمان ایران در راهپیمایی روز 22بهمن و دیگر ایام الله اشاره نمود و توصیه نمود، دشمن اگر ببیند مردم در صحنه نیستند، قطعا به تصمیم های دیگری غیر از مذاکره و گزینه های روی میزش فکر خواهد کرد.
بیاتیان در پایان تاکید کرد: در راهپیمایی امسال حدود 900رسانه از سطح جهان تمام فعالیت های مردم در این روزها را گزارش و ارزیابی می کنند و تمام هجمه های آنان نیز برای کاهش این حضور است در حالی که هر چه حضور پر شورو باشعور باشد، تصمیم آنان را برای مقابله با اسلام، انقلاب و ملت های مسلمان به شکست خواهد انجامید.
شهرستان بیجار با پنج شهر و حدود 262روستای دارای سکنه در شرق استان کردستان واقع شده است.ک/2
7350/1904



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن