تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798281079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سلماس: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان پیام جهانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار سلماس: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان پیام جهانی دارد ارومیه ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان سلماس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است و حضور پرشور مردم روزه دار در این مراسم پیام جهانی دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مقصود حاجی علیلو روز دوشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در سلماس افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در رمضان امسال به خاطر تحولات جهان و به خصوص در میان امت اسلام و منطقه خاورمیانه نقش و اهمیت بالایی دارد و باید خیلی پرشور برگزار شود.
وی بیان کرد: دستگاه های فرهنگی و افراد صاحب نفوذ باید با برنامه ریزی های کاربردی و عملیاتی ، آحاد مردم را به حضور در این آیین تشویق کنند.
وی اضافه کردد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کرده اند ، بنابراین مسوولان باید از فرصت روز جهانی قدس برای تحقق این هدف معظم له استفاده کنند.
وی ادامه داد: برای برگزاری هرچه با شکوهتر آیین راهپیمایی روز جهانی قدس تمام نهادهای دولتی و خصوصی باید با یکدیگر همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشند.
فرماندار سلماس اظهار کرد: تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس ، اشغال فلسطین را در رأس مسائل جهان اسلام قرار داد و آن رهبر فرزانه با دوراندیشی از همه مسلمانان و مستضعفان جهان خواست تا با کمک یکدیگر به یاری خواهران و برادران خود در فلسطین بشتابند.
حاجی علیلو اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت نقشه ها و توطئه های دشمنان امت بزرگ اسلامی ، روز جهانی قدس را به عنوان نوک پیکان توجه جهان اسلام و مسلمانان به تحولات فلسطین و نقطه عطف در مبارزه و مقابله با صهیونیسم بین الملل نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) حضور در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دینی می دانستند چرا که این موضوع با سرنوشت دیگر مسلمانان مرتبط است.
وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی ها و تحریم های بی نتیجه غرب علیه نظام و مردم ایران است.
به گزارش ایرنا ، در این جلسه مصوب شد که مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سلماس روز جمعه 19 تیرماه ساعت 11 و 30 دقیقه با تجمع مردم مقابل مسجد جامع این شهر آغاز شود.
امام خمینی(ره) در 16 مرداد سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.ک2
7127/1905



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن