تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشقان ولایت در سومین شب از لیالی قدر عشق و ارادت خود به مولود کعبه را به نمایش گذاردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عاشقان ولایت در سومین شب از لیالی قدر عشق و ارادت خود به مولود کعبه را به نمایش گذاردند کیش- ایرنا - عاشقان مولی الموحدین علی (ع) در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد و حسینیه ها با عزاداری و سوگواری در رثای آن حضرت ،عشق و ارادت خود را به اول مولود کعبه به نمایش گذاردند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، بر اساس روایات، آنچه که از شب نوزدهم تا شب بیست و یکم برای بندگان مقدر و در شب بیست و یکم ثبت شده ، در شب بیست و سوم قطعی، نهایی و امضا می‏ شود.
آیین شب بیست و سوم ماه رمضان و احیا شب قدر با قرائت کلام الله مجید ، قرائت دعای فرج در مسجد خاتم الانبیا (ص) با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، امام جمعه ، جمعی از مسوولان و مدیران و مردم مومن و خدا جوی جزیره کیش برگزار شد .
در این آیین معنوی و روح بخش ضمن قرائت دعای جوشن کبیر و دیگر ادعیه ویژه این شب ، حجت الاسلام صالحی خوانساری با روضه خوانی به سوگواری و مرثیه سرایی برای شهادت مولای متقیان پرداخت.
اقامه نماز قضا ، سینه زنی و عزاداری به سر گرفتن قرآن و سردادن نوای "العفو العفو" ، "الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب " از دیگر برنامه های سومین شب قدر بود.
در ادامه مراسم حجت الاسلام صالحی خوانساری استاد حوزه علمیه در مورد دعا و آثار و آن و استجابت دعای بندگان سخنانی ایراد کرد.
شب های لیالی قدر، مساجد و حسینیه ها ی جزیره کیش میزبان عزاداران ، سوگواران و ارادتمندان نخستین امام شیعیان بود.
1630**1641/ 6048



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن