تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اجرای طرح قرآنی از قدر تا غدیر در قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز اجرای طرح قرآنی از قدر تا غدیر در قم قم-ایرنا - مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران قم، از آغاز اجرای طرح قرآنی از قدر تا غدیر خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام محمد نصیری در گفت وگویی افزود: این طرح به مدت 90 روز از 18 ماه رمضان شروع شده و تا 18 ذی الحجه که مصادف با عید غدیر خم است، ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این طرح قرآنی با عنوان 1818 نامگذاری شده است، افزود: در این طرح آیات الولایه که در منابع شیعی و اهل تسنن وجود دارد، استخراج می شود و همچنین آیاتی که درخصوص فضایل اهل بیت (ع) است با استناد به روایات شیعی و اهل سنت استخراج و به اطلاع افراد علاقه مند رسانده می شود.
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: برای بهره مندی از محتواهای تولیدی چهار روش تعریف شده که یکی به صورت پیامکی است و در این روش علاقه مندان باید عدد 1818 را به سامانه 30001904 ارسال کنند تا برای آنها پیامک ارسال شود.
نصیری خاطرنشان کرد: علاقه مندان که عدد 1818 را به سامانه ارسال کنند غیر از اینکه به اطلاعات علمی آنها افزوده می شود، جوایزی به صورت قرعه کشی نیز به آنان اهدا می شود.
وی با بیان اینکه در شبکه های اجتماعی مجاز هم افراد می توانند محتواها را دریافت کنند، گفت: تارنمای غدیر شناسی نیز این محتوا را به صورت تفصیلی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و حوزه دیگر در قالب کارگاه های آموزشی است که طی 15 جلسه دو ساعتی محتواهای تولیدی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خواستار توجه هر چه بیشتر حامیان و بانیان خیر به اجرای طرح های قرآنی شد و خاطرنشان کرد: مسوولان فرهنگی باید نسبت به حمایت از این قبیل طرح ها اقداماتی را انجام دهند تا بتوانیم مطالب قرآنی را به نسل جوان ارائه دهیم. ک/1
7406/ 6133/



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن