تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد از قول حسین مرعشی: به دنبال ترمیم پیوندمان با حاکمیت هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد از قول حسین مرعشی: به دنبال ترمیم پیوندمان با حاکمیت هستیم تهران- ایرنا- روزنامه اعتماد در شماره روز سه شنبه شانزدهم تیر با اشاره به چکیده ی گفت و گوی حسین مرعشی با خبر آنلاین به نقل از وی نوشت: ما به عنوان اصلاح طلبان در محدودترین شرایط هم برای اثبات حسن نیت مان نسبت به نظام و رهبری در انتخابات فعال خواهیم شد. ما در واقع این ترمیم را به مصلحت کشور و نظام می دانیم.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان پرانتزهای متن توافق بسته شد، اختصاص داد.
روزنامه اعتماد با بررسی موضوع ٢٠٠ جلد پرونده میلیاردر زندانی، نوشت: ٢٠٠ جلد پرونده کمتر از 2 ماه دیگر روی میز قاضی صلواتی می رود. ١٨ ماه پس از بازداشت همانی که روزی خود را یک «قهرمان اقتصادی» می نامید خبر آمد که باید برای رفتن به دادگاه آماده شود.
این روزنامه عنوان شادی در آتن، دلواپسی در یورو را انعکاس داد و آورد: وزارت کشور یونان اعلام کرده است که پس از شمارش کامل برگه های رای همه پرسی که روز یکشنبه برای تعیین تکلیف آتن در برابر ریاضت اقتصادی برگزار شد، روشن شده است که 61.31 درصد شرکت کنندگان به شروط وام دهندگان بین المللی پاسخ منفی داده اند و با این حساب تنها 38.69 درصد شرکت کنندگان موافقت کرده اند که سیاست های ریاضت اقتصادی موردنظر وام دهندگان دنبال شود. حالا اروپایی ها که 6 ماه قبل، زمانی که چپگرایان در یونان روی کار آمدند، تصورش را هم نمی کردند آتنی ها این گونه دست شان را در حنا بگذارند؛ قدمی عقب رفته و خواستار پیشنهادات جدید یونان در برابر بستانکاران شده اند. در عین حال صداها برای اخراج این کشور از حوزه یورو بلندتر شده است. اما کارشناسان اروپایی هم هستند که می گویند هر چند دولت یونان ظاهرا برنده اصلی همه پرسی است اما در عمل نتیجه دیگری رقم خورده است چنانچه نخستین پس لرزه این انتخابات استعفای وزیر دارایی سرسخت یونان بود.
روزنامه اعتماد با انتشار موضوع ساخت و ساز در پادگان ولیعصر با مجوز بوده است، نوشت: درحالی که سه هفته از صدور دستور موقت توقف ساخت وساز از سوی شعبه سوم بازپرسی دادسرای نظامی تهران می گذرد و به گفته مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران، قرار بود دیروز، ساعت ١٠ صبح، ساخت وساز سازه غول پیکر میدان سپاه متوقف شود، گزارش میدانی خبرنگار «اعتماد» حکایت از آن دارد که ساخت وساز این بنا همچنان ادامه دارد. سردار محمد رضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه در گفت وگو با «خانه ملت» با تاکید بر اینکه تشریفات اخذ مجوز برای ساخت و ساز عشرت آباد رعایت شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ساخت وسازها بر اساس تشریفات خاص نیروهای مسلح عمل می کند، درخصوص ساخت وسازهای فعلی در عشرت آباد هم این تشریفات انجام گرفته به طوری که مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح اخذ شده و ساخت و سازها بدون مجوز نیست. درواقع سپاه اجازه ندارد حتی یک متر بدون برنامه، مجوز، مصوبه مالی و بدون هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به ساخت و ساز کند. به گفته وی پیش از این نیز در تاریخ ٣٠ مرداد سال ٩٢ با شهرداری تهران مکاتبه شده است و براساس این نامه مدیرکل پیگیری امور نهادها و سازمان های معاونت امور مناطق شهرداری تهران در ١٣ شهریور ٩٢ به شهرداری منطقه ٧ اعلام کردند سپاه پاسداران مجاز به انجام اقداملات لازم خواهد بود در نتیجه سپاه به وظایف قانونی خود عمل کرده است.
این روزنامه همچنین عنوان های «دردهایم را فریاد زده اند» و «اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس»را در صفحه نخست بازتاب داد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9348**2002**9131



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن