تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805277476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امت متصل به ولایت فقیه با شکست روبرو نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: امت متصل به ولایت فقیه با شکست روبرو نمی شود تهران - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امتی همانند نظام اسلامی ایران که متصل به ولایت فقیه باشد هیچگاه و در مقابل هیچ دشمنی با شکست روبرو نمی شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین تودیع و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد.
وی افزود: یکی از محورهای بصیرت افزایی در جامعه امروزی توجه به راه و روش زندگی حضرت علی(ع) است که خوشبختانه مردم ایران اسلامی امروزه به برکت وجود ولایت فقیه در یک نظام اسلامی و با حاکمیت دینی زندگی می کنند.
حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی این سالها توطئه های استکبار را خنثی کرده، ادامه داد: مسوولان و مدیران نظام باید بدانند مساله ای که سبب سربلندی نظام بوده، حرکت زیر پرچم ولایت فقیه است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: همانطور که در قرآن کریم اشاره شده، نظام ولایی جز با حمایت مردم اقتدار و دوام نمی یابد و خوشبختانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) این نظام را به خوبی در مسیر پیشرفت اداره کرده و یک نظام قدرتمند بر پایه حمایت مردم در ایران اسلامی بوجود آمده است.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به یک جمع بندی کلی رسیده اند که امت بدون امام و رهبری خطری ندارد و نیز امام بدون امت اقتدار ندارد و همچنین این موضوع را درک کرده اند که یک امت با رهبر و ولی خود پیوسته باشند، بطور قطع شکست نمی خورند و نظام اسلامی ایران بر پایه این اساس 37 سال است که با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
حاجی صادقی افزود: امتی که با ولایت فقیه متصل باشد، هیچ گاه شکست نمی خورد و پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی سابقه بوده که بطور قطع به دلیل وجود ولایت فقیه این انقلاب رونق و پیشرفت کرده و دشمن نیز این موضوع را خوبی درک می کند و درصدد از بین بردن این پیوند است.
وی گفت: برجسته ترین مصداق پاسداری برقراری بیش از پیش پیوند امت با رهبر معظم انقلاب است زیرا باید قدردان نعمت ولایت فقیه و رهبری اسلامی در جامعه باشیم.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه نبود ولایت فقیه در سایر کشورهای منطقه که اکنون با مشکل مواجه هستند به خوبی قابل مشاهده است، افزود: قرآن در مورد اینکه چرا باید امت اسلامی ولایت محور باشد سخنان بسیاری به میان آورده است که با توجه به آیه های قرآن کریم تمامی مسیرهای عبور از گردنه های خطرناک و یگانه راه حیات جامعه اسلامی پیروی و حمایت از ولایت فقیه است.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیاستگذار بیشتر ندارد و آن هم مقام معظم رهبری است که باید تمامی مدیران و مسوولان در حوزه های مختلف کشوری این سیاست ها را به نحو احسن اجرا کرده و به معنای دقیق همدلی و همزبانی را که در پیوند با ولایت فقیه منشأ انسجام و وحدت است، بطور ویژه توجه داشته باشند.
حاجی صادقی افزود: تدابیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تجلی آیات الهی در جامعه است و نباید در روز قیامت جزو افرادی باشیم که شعار یا علی سر دادیم ولی با علی نبودیم و باید بتوانیم حمایت از ولی فقیه را بطور عملی اثبات کنیم.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نجات فیاضی به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل معارفه و از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین حسن کاملی فرد قدردانی شد.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن