تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امت متصل به امام شکست نمی خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امت متصل به امام شکست نمی خورد اردبیل- ایرنا- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملتی که متصل به امام و ولایت فقیه است و ولایت را محور کارهای خود قرار می دهد شکت ناپذیر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: دشمن و جبهه استکبار امروز به این نتیجه و جمع بندی رسیده است که امت بی امام خطر ندارد چون چنین ملتی را دشمن به هر سمت و سویی که دلش می خواهد می برد ضمن اینکه امام بی امت نیز اقتدار ندارد اما امت متصل به امام هرگز شکست ندارد.
وی بیان کرد: نظام ولایی عالی ترین مدل حکومت دینی و تجلی ولایت است ولایت فقیه در عصر غیبت تجلی ولایت امام معصوم و در نهایت ولایت خداست.
او تلاش همه ائمه را بر پایی نظام ولایی و حکومت دینی عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام(ص) با آن همه عظمت فقط 10 سال و حضرت امام علی(ع) فقط 5 سال توانستند نظام ولایی را برپا کنند و حکومت دینی تشکیل دهند اما انقلاب اسلامی ایران امروز 37 سال است که با همه شیطنت ها و توطئه های دشمنان محکم وبا اقتدار به راه نورانی خود ادامه می دهد.
حاجی صادقی همراه بودن واقعی با ولایت را تنها راه نجات کشور و جامعه دانست و اضافه کرد: تنها با شعار نمی شود نظام ولایی را یاری کرد بلکه باید با عمل یاریگر نظام ولایی بود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز دشمن به صراحت اعتراف می کند که انقلاب اسلامی ایران باعث مرگ تدریجی ما شده است و همه قدرت و تلاش خود را به کار بسته تا به هرنحوی در مقابل آن بایستد.
وی اظهار کرد: همانطور که در قرآن کریم اشاره شده است نظام ولایی جز با حمایت و همراهی مردم اقتدار و دوام نمی یابد و خوشبختانه مقام معظم رهبری با تدبیر و مدیریت مدبرانه این نظام را در مسیر پیشرفت هدایت کرده و یک نظام قدرتمند بر پایه حمایت مردم در ایران اسلامی بوجود آورده است.
وی بیان کرد: دشمنان به خوبی می دانند آنچه باعث سربلندی نظام ایران اسلامی شده است حرکت زیر پرچم ولایت فقیه و در رأس آن مقام معظم رهبری بوده است به همین خاطر می خواهند این گلوگاه را بزنند.
وی اضافه کرد: دشمنان به صراحت و وقاحت اعلام می کنند برای این که نظام ایران اسلامی را شکست بدهیم باید نقطه اتصال که همان ولایت فقیه است را بزنیم تا بین مردم و ولایت فاصله بیافتد و برای رسیدن به این مقصود استکبار کارگردانی می کند و متاسفانه یک عده در داخل کشور نقش هنرمندان را دارند و اجرا می کنند.
وی برجسته ترین مصداق بصیرت و وفاداری پاسداران را تقویت پیوند امت و مردم با ولایت عنوان کرد.
حاج رضایی با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز به خوبی مشاهده می شود که مشکل آنها نبود ولایت است تا در عبور از مسیر ها و گردنه های خطرناک جامعه اسلامی را هدایت کند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیاست گذار بیشتر ندارد و آن هم مقام معظم رهبری است و تمامی مدیران و مسئولان در حوزه های مختلف وظیفه دارند سیاستها ی ابلاغی از طرف ایشان را به نحواحسن اجرا کنند.
وی اظهار کرد: تدابیر مقام معظم رهبری تجلی آیات الهی در جامعه است و تذکرات رهبری نسخه شفا و نقشه راه است و با عمل به آن این دنیا و آخرت خود را آباد می کنیم.
در این آیین حجت الاسلام نجات فیاضی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسن کاملی فرد تقدیر شد.
6130/6016



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن