تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804113691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب 29 مصوبه برای توسعه بخش رودشت لردگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصویب 29 مصوبه برای توسعه بخش رودشت لردگان شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور توسعه سریع تر بخش رودشت، از توابع شهرستان لردگان، 29 مصوبه، تنظیم و تصویب شد.


به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی، شامگاه دوشنبه، در شورای اداری شهرستان لردگان، با تشریح مصوبات صورت گرفته به منظور توسعه سریع تر بخش رودشت،اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، نسبت به طراحی چهار خطه جاده لردگان – میلاس و آغاز عملیات اجرایی آن تا پایان مرداد امسال اقدام می کند.
وی تأکید کرد: همچنین روکش آسفالت قطعه میلاس – آتشگاه، تا پایان امسال،از سوی سد خرسان 3 و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری انجام می شود.
سلیمانی دشتکی افزود: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، تا یک ماه دیگر نسبت به مرمت و بازسازی پل فاج، از توابع بخش رودشت، اقدامات لازم را انجام می دهد.
وی تصریح کرد: احداث و تکمیل جاده ساطح، از توابع بخش رودشت، حداکثر در سال های 1394 و 1395، از سوی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری به منظور تأمین برق اضطراری مراکز BTS بخش رودشت و نسبت به نصب باتری مناسب و جلوگیری از قطعی های مکرر تلفن های این بخش، اقدامات مورد نیاز را انجام می دهد.
وی اضافه کرد: فرماندار شهرستان لردگان، به منظور برقراری اینترنت بخش رودشت، پیگیری های لازم را از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری انجام خواهد داد.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: به منظور تأمین آب پنج هزار هکتار از زمین های کشاورزی بخش رودشت و منطقه میلاس، اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری،مطالعات اولیه مورد نیاز را تهیه کرده و در اختیار شرکت آب منطقه ای استان قرار می دهد.
وی اظهار کرد: پس از آن، شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در مدت دو هفته پاسخ مربوط به تخصیص آب را اعلام کند و جهاد کشاورزی برای تأمین اعتبار به منظور اجرای پروژه مربوطه از طریق بانک زمین، اقدام می کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به بحران کم آبی و با هدف استفاده بهینه از منابع آبی، فرماندار شهرستان لردگان و بخشدار رودشت، نسبت به ارسال لیست متقاضیان اجرای سیستم آبیاری نوین در زمین های کشاورزی و استفاده از 85 درصد تسهیلات بلاعوض دولت در این زمینه، اقدام کنند.
وی عنوان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، تا پایان امسال، نسبت به استقرار واحد سرویس بهداشتی، همراه با فضای تجاری و نمازخانه، در یکی از مکان های گردشگری بخش رودشت اقدام می کند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: فرماندار شهرستان لردگان و بخشدار رودشت، به منظور شناسایی سرمایه گذاران بخش خصوصی ، برای سرمایه گذاری در این بخش و معرفی آنان به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اقدام کنند.
وی بیان کرد: اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری، برای ساماندهی مسیل شهر سردشت، یک میلیارد ریال از محل اعتبارات مواد 10 و 12، اختصاص می دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور انتخاب مشاور برای تهیه طرح جامع شهر سردشت، دفتر فنی استانداری، تا یک ماه دیگر اقدامات مورد نیاز را انجام می دهد.
وی اظهار داشت: برای ساماندهی معابر شهر سردشت، دو میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان لردگان، به شهرداری این شهر اختصاص پیدا کرد.
سلیمانی دشتکی تأکید کرد: دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری، یک دستگاه ماشین حمل زباله تأمین خواهد کرد و آن را به شهرداری سردشت تحویل می دهد.
وی افزود: دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری، برای تأمین اعتبار لازم به منظور آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان بخشداری رودشت، اقدام می کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارتقای پاسگاه بخش رودشت به کلانتری، از سوی فرماندار شهرستان لردگان، در سریع ترین زمان ممکن پیگیری شود.
وی بیان داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری، نسبت به تعمیر مدارس بخش رودشت، که از سوی اداره کل امور عشایر استان مشخص شده است،اقدام کند.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: به منظور احداث مدرسه در روستای "اینکک"، از توابع بخش رودشت، پس از پیشنهاد زمین مناسب از سوی فرماندار شهرستان لردگان و بخشدار، پیگیری های لازم از سوی دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.
وی عنوان داشت: براساس تفاهمنامه موجود بین وزارت کشور و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، مقرر شد تا شهرداری سردشت، به منظور توسعه فضای شهری، زمین های مورد نیاز در اطراف شهر را پیشنهاد و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، نسبت به واگذاری این زمین ها به شهرداری اقدام کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به تأمین تجهیزات شبکه دیجیتال بخش رودشت از سوی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، مقرر شد تا برای احداث ساختمان مورد نیاز آن ، 600 میلیون ریال از سوی استانداری تأمین می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح انتقال آب آتشگاه در دست مطالعه بوده، به منظور تأمین آب آشامیدنی 140 هزار نفر از ساکنان بخش رودشت و حومه در شهرستان لردگان، مقرر شد تا مجری سد و نیروگاه خرسان 3، پیگیری لازم برای تکمیل مطالعات و اخذ مجوز زیست محیطی آن را انجام دهد.
وی یادآور شد: در خصوص اتصال گاز شهر سردشت و روستای "مامور" به شبکه شهری، مقرر شد تا شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، اقدامات لازم به منظور تکمیل و بهره برداری از آن در هفته دولت امسال را در دستور کار خود قرار دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان،نسبت به تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستاهای بخش رودشت اقدام می کند.
وی گفت: تعمیرات خط برق سردشت – میلاس، شامل احداث خط انحرافی، نصب یک دستگاه ریکلوزر، خریداری و نصب چهار دستگاه آشکارساز و یک دستگاه سکسیونر،از سوی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با توجه به لزوم جابجایی 250 تیر برق در بخش رودشت، مقرر شد تا اعتبار مورد نیاز آن از سوی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ارزیابی و پس از آن، 50 درصد از سوی این شرکت و بقیه از محل اعتبارات شهرستان لردگان تأمین شود.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری، عصر دوشنبه به بخش رودشت سفر و در جمع مردم این بخش، سخنرانی و به مقام شامخ شهداء، اداری احترام کرد.
همچنین عملیات اجرایی طرح انتقال آب به سردشت و حومه، به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم منطقه، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند.
بخش رودشت، در 18 کیلومتری لردگان و در 182 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
/2097/7362









16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن