تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804244019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان مدیریت و برنامه ریزی با دیدگاهی تحول آفرین و توسعه نگر احیا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان مدیریت و برنامه ریزی با دیدگاهی تحول آفرین و توسعه نگر احیا شده است شیراز- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: این سازمان پس از یک دوره هشت ساله، با یک رویکرد جدید و دیدگاهی تحول آفرین و توسعه نگر در بخش های مختلف احیا شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ساسان تاجگردون، روز دوشنبه در جلسه بررسی ظرفیت های فکری نخبگان و اندیشمندان فارس در شیراز افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به تبع آن سازمان های استانی در پایان سال 93 و ابتدای سال 94 احیا شدند و در شرایطی که ساختار این سازمان در بسیاری از استان ها هنوز شکل نگرفته است در فارس به دلیل شرایط مطلوبی که در حوزه نظام مدیریتی استان وجود داشت این کار به سرعت انجام شد.
وی ادامه داد: ظرف دو تا سه هفته ای که از شکل گیری این ساختار در استان فارس سپری شده ، نشست های کارشناسی درون سازمانی بر این موضوع تکیه دارد که بدون بهره گیری از اظهار نظر و دیدگاه کارشناسان و نخبگان، سازمان در رسیدن به وظایف اصلی خود راه به جایی نخواهد برد.
تاجگردون اضافه کرد:نظام تحول آفرین دربخش های مختلف سازمان مدیریت و به طور ویژه درحوزه مطالعات و پژوهش های توسعه ای، اصلی ترین رویکرد نظام سازمان مدیریت کشور و استان هاست.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این سیاست ها در هشت سرفصل ابلاغ شده که یکی از آنها مربوط به حوزه علم، فناوری و نوآوری است.
وی بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر پژوهش و فناوری، باعث شده که دیدگاه ما نیز نسبت به این حوزه بیش از پیش تقویت شود.
تاجگردون اضافه کرد: ما خود را مکلف می دانیم که برای هم اندیشی با استادان دانشگاه های فارس، از ظرفیت های آنها بیشترین بهره را ببریم.
او گفت: در مقابل، انتظار ما از روسا و استادان دانشگاه نیز این است که از دانش، علم و فناوری حوزه های خودشان برای توسعه فارس استفاده کنند.
وی، سهم یک درصدی اعتبارات پژوهشی از بودجه عمومی دولت را سهمی بسیار ناچیز دانست و گفت: با وجود این که این سهم اعتباری اندک در حد انتظار ما نیست اما پیش بینی می شود شرایط مطلوبی برای استفاده از منابع درآمدی دولت برای امر پژوهش ایجاد شود.
در این نشست روسای مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی استان فارس حضور داشتند.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ادغام دو سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه، مطابق مصوبه 16 اسفند 1378 شورای عالی اداری تاسیس شد.
پس از انحلال این سازمان در سال 1386 به دستور محمود احمدی نژاد که با انتقاد بسیاری از صاحبنظران نیز همراه شد٬ معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تاسیس و بخشی از وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به عهده گرفت.
با آغاز کار دولت تدبیر و امید، زمزمه هایی مبنی بر احیا این سازمان شنیده می شد که در نهایت در 19 آبان 1393 این اتفاق رخ داد و با دستور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و تصویب شورای عالی اداری، با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیا شد.
در تاریخ هشتم دی ماه سال 93، دکتر روحانی در اجرای اصل 126 قانون اساسی، طی حکمی محمد باقر نوبخت را به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.ک/3
6122



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن