تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز: توریسم و توسعه کشاورزی مهمترین اولویت استان البرز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز:
توریسم و توسعه کشاورزی مهمترین اولویت استان البرز است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: توریسم و توسعه کشاورزی مهمترین اولویت استان است.

خبرگزاری فارس: توریسم و توسعه کشاورزی مهمترین اولویت استان البرز است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح‌الله قائمی عصر امروز در جلسه سند آمایش استان که با محوریت آینده‌نگری این سند برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم استان را به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق دهیم باید از ظرفیت‌های این استان استفاده کنیم.
وی افزود: تاکنون بیش از 20 جلسه از سند آمایش استان برگزار شده و در این جلسات به تبیین آینده‌نگری و توسعه استان در مطالعات آمایش سرزمین با استفاده از نظرات متخصصان و صاحب‌نظران گام‌های موثری برداشته شده است.
این مسئول تصریح کرد: براساس سند آمایش سرزمین در برش استانی که در دست تهیه است، صنعت و کشاورزی دانش بنیان یکی از محورهای توسعه استان البرز است.
قائمی با اشاره به مهمترین محورهایی که در این زمینه مورد بحث قرار گرفت اشاره کرد و افزود: ساختار اقتصاد کلان استان، حمل و نقل و ارتباطات، فرهنگی و اجتماعی و نظام تصمیم‌گیری استان جزء گام‌های خروجی پیشران مهم می‌باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: در بحث اقتصاد کلان استقرار و توسعه شهرک‌های صنعتی و کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و علمی در استان و گسترش توریسم از مهمترین پیشران‌های توسعه استان است.
وی افزود: در بحث حمل و نقل ارتباطات ظرفیت فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی و خطوط ارتباطی استان نیز از مهمترین محورها است. انتهای پیام/2302/ج20

94/04/03 - 20:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن