تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله 245 ميليون ورقه بهادار در فرابورس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
معامله 245 ميليون ورقه بهادار در فرابورس موج - معامله گران در روز جاري 245 ميليون و 280 هزار ورقه بهادار به ارزش به يک هزار و 62 ميليارد و 800 ميليون ريال در فرابورس داد و ستد کردند و اوراق تسهيلات مسکن هم در بازه 700 تا 740 هزار ريال خريد و فروش شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در پايان معاملات امروز 15 تير 1394، 245 ميليون و 280 هزار ورقه بهادار در 19 هزار و 947 نوبت خريد و فروش شد و ارزش آن به يک هزار و 62 ميليارد و 800 ميليون ريال رسيد.
شاخص فرابورس (آيفکس) در حالي امروز با رشد 10 واحدي به رقم 769.26 واحد رسيد که ذوب آهن اصفهان با معامله 12 ميليون و 260 هزار برگه به ارزش 27 ميليارد و 360 ميليون ريال معامله بيشترين حجم و ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد.
بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به رشد قيمت حق تقدم سرمايه گذاري مسکن تهران، پتروشيمي مارون و لاوان بود و شرکت هاي پتروشيمي مارون و لاوان بيشترين تأثير مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.
از سوي ديگر، سهام شمال شرق شاهرود، ذوب آهن اصفهان و فولاد آلياژي يزد با بيشترين افت قيمت رو به رو شدند. در بازار ابزاهاي نوين مالي، بيشترين حجم معاملات صندوق هاي قابل معامله ETF به صندوق سرمايه گذاري اعتماد با خريد و فروش يک ميليون و 150 هزار سهم اختصاص يافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نيز 91 هزار و 130 ورقه اجاره ماهانه رايتل مورد معامله قرار گرفت.
طبق اين گزارش، امروز شاهد بازگشايي نماد معاملاتي شرکت سرمايه گذاري تدبيرگران فارس و خوزستان پس از به حد نصاب نرسيدن مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 5 درصد، بوديم و نماد معاملاتي شرکت نفت پاسارگاد جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام در روز شنبه 20 تير، در پايان معاملات امروز متوقف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن