تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال بسته ویژه کودک و نوجوان به کتابخانه های سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان؛ ارسال بسته ویژه کودک و نوجوان به کتابخانه های سراسر کشور تهران - ایرنا - مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور از ارسال بسته ویژه کودک و نوجوان به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان (بزرگداشت مرحوم مهدی آذر یزدی) خبر داد.


به گزارش عصر یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از نهاد کتابخانه های عمومی، علی رمضانی با اشاره به حمایت این مجموعه از تولید کتاب در حوزه کودک و نوجوان و اختصاص 50درصد از خرید تازه های نشر از نمایشگاه کتاب سال 94 به این بخش عنوان کرد : با توجه به اینکه سرمایه گذاری در حوزه کودک و نوجوان، راهبردی و بلندمدت است، سیاست نهاد در ایجاد، توسعه و تأمین منابع «بخش کودک و نوجوان» در سطح کتابخانه های عمومی کشور به صورت جدی پیگیری می شود.
مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: به مناسبت 18 تیر، روز ادبیات کودک و نوجوان، 1730 بستة ویژه کودک و نوجوان از سوی نهاد کتابخانه های عمومی تهیه و ارسال آن به کتابخانه های دارای بخش کودک از هفته گذشته آغاز شده . این بسته ها شامل 24 عنوان و 84 نسخه کتاب است.
وی ضمن اشاره به تلاش اداره کل منابع کتابخانه های عمومی به منظور انتخاب عناوینی جذاب و پرمحتوا برای مخاطبین کودک و نوجوان اضافه کرد: در بسته های ارسالی، از آثار مرحوم مهدی آذر یزدی، نویسنده بزرگ معاصر که این روز به پاس بزرگداشت وی نامگذاری شده، مجموعه قصه های خوب برای بچه های خوب گنجانده شده است. این کتاب از بهترین آثار موجود در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که چندین نوبت تاکنون تجدید چاپ شده است.
رمضانی در پایان نسبت به غنای بیش از پیش منابع کتابخانه ای با ورود آثار ارسالی ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است شاهد استقبال بیشتر اعضای کتابخانه در بخش کودک و نوجوان باشیم.
در حال حاضر بیش از 1700 باب از کتابخانه های تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور دارای بخش مستقل کودک و نوجوان می باشد.
فراهنگ **9129**1601**



14/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن