تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798662685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصيف ترانه عليدوستي از حضورش در سريال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
توصيف ترانه عليدوستي از حضورش در سريال موج- بازيگر نقش اصلي «شهرزاد» اين کاراکتر را يک شخصيت خاص و منحصر به فرد توصيف مي‌کند که هيچ بازيگري نمي‌تواند آن را رد کند.
به گزازش خبرگزاري موج،ترانه عليدوستي در پاسخ به اين سؤال که بازي در نقش کاراکتري که اسم او عنوان اصلي سريال است تا چه حد در تمايل او براي حضور در پروژه نقش داشته گفت: من در طول اين سال‌ها نقش اول‌هاي زيادي را بازي کرده‌ام، اما چيزي که باعث شد «شهرزاد» را دوست بدارم، ويژگي‌هاي اين کاراکتر بود تا نقش اصلي بودنش. شهرزاد نقش خيلي خوبي است و من فکر نمي‌کنم هيچ بازيگري در صورت دريافت پيشنهاد بازي، بتواند آن را رد کند. حتي اگر نقش اصلي مجموعه به حساب نيايد. اين را هم بگويم که وقتي من حضور در اين پروژه را پذيرفتم، هنوز اسمش شهرزاد نبود. شهرزاد نقش خيلي خاصي است که تا به حال مشابه آن را نداشته‌ايم و مخاطب به محض ديدن کار اين را مي‌فهمد.
وي درباره اينکه براي ايفاي نقش شهرزاد تا چه حد مطالعه داشته توضيح داد: به هر حال آشنايي اوليه ما با تاريخ کشورمان در دوران تحصيل اتفاق افتاده و خودم نيز به دليل علاقه‌اي که به حوزه تاريخ داشتم از قبل مطالعاتي داشتم. تصاوير کودتاي ۲۸مرداد اما چيزي بود که کمتر به چشمم خورده بود. به آرشيو تصويري قابل دسترسي موجود سري زدم و آمادگي اوليه را به دست آوردم.
بازيگر نقش «شهرزاد» همچنين گفت: طولاني بودن پروژه به حفظ راکوردهاي حسي بازيگر کمک مي‌کند. در يک کار سينمايي ممکن است دو سه هفته زمان نياز باشد تا شما در حال و هواي ويژه آن قرار بگيريد و تازه در اين زمان چيزي به پايان آن پروژه باقي نمانده است.
در مورد «شهرزاد» همه چيز فرق مي‌کرد. من بعد از مدت کوتاهي در حال و هواي قصه قرار گرفتم و تا هر روزي که فيلم‌برداري ادامه داشته باشد آن حس و حال را حفظ مي‌کنم. بر اين اساس حتي اگر چند وقت سر کار حاضر نشوم از داستان فاصله نمي‌گيرم، نا خودآگاه ذهن من با «شهرزاد» گره خورده است.
ترانه عليدوستي در پايان گفت: من اين نگراني را داشتم که در قالب يک دختر متولد اولين سال‌هاي قرن حاضر باورپذير جلوه کنم، اما اين، موضوع غيرقابل حلي نبود. به هر حال انسان‌ها در سال ۳۲دغدغه‌ها و ظاهري شبيه ما داشته‌اند. شايد تنها فرهنگ مردم است که تفاوت‌هاي آن دوران و زمان حاضر را ايجاد کرده است.
اين ويژگي به خصوص براي خانم‌ها پررنگ‌تر است. زنان در تهران دهه ۳۰ زندگي محدودتري داشتند و درست و غلط‌هايشان متفاوت با امروز بود. شهرزاد، يک دختر روشن و دانشجوست. بايد مراقب مي‌بودم که تفاوت‌هاي ويژه او را به خاطر شرايط زماني زندگي‌اش لحاظ کنم.
مجموعه «شهرزاد» با نويسندگي حسن فتحي و نغمه ثميني و با کارگرداني حسن فتحي اين روزها درحال تصويربرداري است. تا دو ماه ديگر اين مرحله به پايان مي‌رسد. تدوين همزمان اثر در حال انجام است و از نيمه مرداد مي‌توان اين سريال را در شبکه نمايش خانگي ديد. ترانه عليدوستي، شهاب حسيني، مهدي سلطاني، مصطفي زماني، علي نصيريان و… بازيگران «شهرزاد» هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن