تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820834703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاش شدن راز کلاهبرداري 3 ميليارد ريالي در ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۴ب.ظ)
فاش شدن راز کلاهبرداري 3 ميليارد ريالي در ايلام موج - فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: راز کلاهبرداري 3 ميليارد ريالي در ايلام فاش شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار علي دولتي، فرمانده انتظامي استان ايلام، اظهار داشت: دريافت وام 3 ميلياردي با مدارک جعلي در ايلام کشف شد.
فرمانده انتظامي استان ايلام از دستگيري فردي خبر داد که با مدارک جعلي اقدام به دريافت وام بانکي 3 ميليارد ريالي در شهرستان آبدانان کرده بود.
دولتي افزود: متهم با جعل مدارک پروانه بهره‌برداري يک شرکت اقدام به اخذ وام بانکي کرده بود. با ارائه مدارک جعلي توسط اين فرد به بانک، مسوولان بانک به واقعي بودن مدارک مشکوک که براي روشن شدن موضوع مدارک را در اختيار پليس قرار مي‌دهند.
فرمانده انتظامي استان ايلام، گفت: با بررسي‌هاي صورت گرفته جعل بودن مدارک محرز و با دستگيري متهم پرونده راز اين کلاه‌برداري 3 ميليارد ريالي فاش شد.
وي خاطرنشان کرد: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان آبدانان با استفاده از توانمندي‌هاي تخصصي و اشراف اطلاعاتي جاعل مدارک را نيز شناسايي و او را دستگير کردند.
دولتي تصريح کرد: موضوع اين پرونده جهت رسيدگي تحت بررسي پليس و محاکم قضايي قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن