تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798542995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور منابع ریالی بانک ملی ایران از مرز 100 هزار میلیارد تومان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عبور منابع ریالی بانک ملی ایران از مرز 100 هزار میلیارد تومان
دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست 600 نفر از روسای شعب تهران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ستادی بانک برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به عموم کارکنان و مشتریان، بر تلاش و کوشش مضاعف و ایجاد همدلی میان کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک تاکید کرد.
آفتاب :

دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست 600 نفر از روسای شعب تهران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ستادی بانک برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به عموم کارکنان و مشتریان، بر تلاش و کوشش مضاعف و ایجاد همدلی میان کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک تاکید کرد.

وی با اشاره به عبور منابع ریالی بانک ملی ایران از مرز 100 هزار میلیارد تومان اظهار داشت: جذب این میزان منابع، نشانگر اعتماد روزافزون مردم به این بانک است.

 همتی اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه بانک‌ها را مشتریان آن خواند و بیان داشت: ثابت قدم‌ترین عضو این بانک بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده‌اند.

کاهش نسبت مطالبات معوق به تسهیلات به زیر 10 درصد
وی به کاهش NPL (نسبت مطالبات معوق به تسهیلات) بانک ملی ایران به زیر 10 درصد تا پایان سال 93 اشاره کرد و بیان داشت: بانک ملی ایران یکی از با پشتوانه‌ترین بانک‌ها با صورت‌های مالی شفاف و میزان دارایی‌های قابل توجه است، به طوری که این بانک با تلاش کارکنان خود، میانگین NPL سیستم بانکی را  کاهش داده است.

رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به موانع قبلی و پشت سر گذاشتن مشکلات با کمک نیروی انسانی کوشا و سیاست‌های راهگشا، ابراز امیدواری کرد، وضعیت مطلوب‌تر و شایسته‌تری برای بانک ملی ایران رقم بخورد.

رشد 60 درصدی تسهیلات پرداختی
دکتر همتی به نقش با اهمیت و موثر وصول مطالبات معوق و به کارگیری این منابع در سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تسهیلات دهی مجدد اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران در سال 93، 350 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که 230 هزار میلیارد ریال آن از محل مطالبات وصول شده و افزایش منابع بانک، طی سال 93 بوده است و این نشان می‌دهد که تسهیلات پرداختی در سال 93 نسبت به سال 92، 60 درصد رشد داشته است.

 وی اقدامات صورت گرفته در زمینه امور درمانی، رفاهی و معیشتی کارکنان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران ارشد بانک بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان است و این اقدامات موجب رشد فضای همکاری، انگیزه بیشتر و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر می‌شود.
 وی در ادامه بانک ملی ایران را بانکی ضابطه‌مند و پایبند به قوانین به ویژه رعایت نرخ سود سپرده ها و تسهیلات عنوان کرد. وی بر پیگیری و وصول مطالبات معوق همانند 6 ماهه دوم سال گذشته تاکید کرد و افزود: لازم است تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای وصول به موقع اقساط و جلوگیری از معوق شدن مطالبات اندیشیده شود.

 دکتر همتی در پایان بر تکریم و رابطه صمیمانه با مشتریان تاکید و نظم و پاکیزگی شعب را از اصول مشتری‌مداری عنوان کرد و خواستار توجه مضاعف کارکنان برای جلب رضایت مشتریان بانک شد.




تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن