تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه راه های روستایی رهاورد دولت تدبیر و امید برای آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه راه های روستایی رهاورد دولت تدبیر و امید برای آستارا آستارا - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از توسعه راه های روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت : یکی از رهاوردهای مهم دولت تدبیر و امید برای شهرستان آستارا توسعه بخشی به راه های روستایی است.


وحید پورحضرت روز شنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی راه تعدادی از روستاهای بخش مرکزی آستارا به خبرنگار ایرنا گفت : دولت تدبیر و امید در راستای توسعه روستاهای محروم و مرزی عنایت ویژه ای دارد.
وی افزود : یکی از برنامه های دولت در جهت عمران و آبادانی روستاها آسفالت راه های روستایی است.
وی اضافه کرد : روستاهای شهرستان آستارا از جاذبه های گردشگری بکری برخوردار هستند ولی در برخی از این مناطق به سبب نامناسب بودن راه های منتهی به روستاها گردشگران نمی توانستند از ظرفیت های خدادادی مناطق روستایی بهره مند شوند.
وی در ادامه اظهار کرد : به همین منظور و نیز در جهت تسهیل در رفت و آمد روستاییان به خصوص در ایام بحرانی سال نظیر فصل زمستان راه روستایی بهارستان به هولستون ، راه های دسترسی به روستاهای هجرت ، عنبران و خانه های آسیاب ، راه منتهی به پارک جنگلی روستای باغچه سرا ، راه ها و کوچه های مربوط به روستاهای خشکه دهنه و جلال آباد ، راه روستایی سیبلی و راه های دسترسی به دهکده گردشگری حیران و هتل پارلا از جمله مهم ترین مناطقی هستند که در سال جاری عملیات مربوط به زیرسازی و آسفالت آنها انجام شده است.
پورحضرت با بیان اینکه تا کنون برای اجرای پروژه های عملیاتی مربوط به توسعه راه های روستایی 11 میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است ، افزود : این میزان اعتبار از منابع مختلف نظیر اعتبارات مرزی ، استانی و تبصره 22 برای عمران و آبادانی راه های روستایی صرف شده است.
وی در ادامه اضافه کرد : عملیات مربوط به آسفالت راه های روستایی مشند به شاغوله ، غلام محله شرقی و قنبرمحله سیبلی نیز در حال انجام است.
معاون فرماندار آستارا افزود : تمامی مسوولان وظیفه دارند تا نقش خود را در توسعه و آبادنی مناطق مختلف از جمله روستاها به درستی ایفا کنند ولی در این بین نقش خود روستا نشینان و شوراهای روستا بسیار مهم و کلیدی است.
وی گفت : روستاهای شهرستان آستارا از ظرفیت های بسیار مهمی برخوردارند و باید با تامین زیر ساخت های لازم ، فرصت های شغلی را به جای شهرها در مناطق روستایی ایجاد کرد.
به گزارش ایرنا ، شهرستان مرزی بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت و 62 روستای تابعه در 200 کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.ک/3
7105/6070






13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن