تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر اردن بر عدم مداخله نظامی کشورش در سوریه تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخست وزیر اردن بر عدم مداخله نظامی کشورش در سوریه تاکید کرد تهران - ایرنا - عبدالله النسور نخست وزیر اردن تاکید کرد که کشورش هرگز در بحران سوریه مداخل نظامی نخواهد کرد و نیروهای مسلح اردن هرگز وارد خاک این کشور نخواهد شد.


به گزارش روز شنبه روزنامه اردنی الغد، وی افزود: در صورتی که سازمان ملل تصمیم به ایجاد منطقه امن در جنوب سوریه به ویژه در استان های درعا و السویدا بگیرد، اردن از این امر استقبال می کند.
وی در پاسخ به سووالی درباره امکان مسلح ساختن عشایر عراق توسط اردن نیز گفت که این امر ممکن است، ولی به شرطی که عشایر این کشور خواهان آن باشند، در این صورت، این کار با موافقت و درخواست دولت عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش انجام خواهد شد .
وی تاکید کرد که تاکنون نه دولت بغداد و نه عشایر عراق، چنین درخواستی را مطرح نکرده اند.
النسور افزود: اردن خواستار وحدت کشورهای سوریه وعراق است، نه تقسیم آنها و ما برای وحدت آنها حاضر به جنگیدن با تروریسم هستیم.
گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را اشغال کرده است و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این مناطق شده است.
در هفته های اخیر اخباری در مورد حضور نظامی ترکیه و اردن در بخشهای مرزی این دو کشور با سوریه منتشر شده بود که اردن این اخبار را تکذیب کرده است .
خاورم** 1453**1651



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن