تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري 288 معتاد و قاچاقچي در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
دستگيري 288 معتاد و قاچاقچي در بروجرد موج - خرم آباد- فرمانده انتظامي شهرستان دوره چگني گفت: با تلاش ماموران انتظامي شهرستان دوره چگني طي عملياتي چهار کيلو گرم هروئين کشف و سه سوداگر مرگ در اين ارتباط دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، عبدي چراغ ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پليس شهرستان دوره چگني در يک اقدام اطلاعاتي و برنامه‌ريزي شده يک دستگاه پژو که در حال انتقال مقاديري مواد مخدر از شهرستان کوهدشت به خرم‌آباد بود را در محور ورودي دوره چگني شناسايي و توقيف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي به عمل آمده از اين خودروي چهار کيلو گرم هروئين که به طرز ماهرانه‌اي در خودرو پژو جاسازي شده بود، کشف و در اين ارتباط سه قاچاقچي دستگير شدند.
دستگيري 288 معتاد و قاچاقچي در بروجرد
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد گفت: طي سه ماه نخست امسال 288 سارق، معتاد و قاچاقچي در بروجرد دستگير شدند.
عليرضا دليري ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگيري 288 سارق، معتاد پر خطر، فروشنده مواد مخدر و توقيف 255 دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سه ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: مأموران يگان امداد اين فرماندهي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در بروجرد در سه ماه نخست سال جاري در چند مرحله به مرحله اجرا گذاشتند.
وي با بيان اينکه مأموران يگان امداد پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده 288 سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگير و 36 دستگاه خودرو و 219 دستگاه موتورسيکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقيف کردند گفت: در اين مدت مقاديري موادمخدر، 217 تيغه چاقو و غيره نيز کشف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن