تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به خلاقيت دانش‌آموزان از اهداف آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۴ (۹:۲۸ق.ظ)
توجه به خلاقيت دانش‌آموزان از اهداف آموزش و پرورش موج - دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان گفت: توجه به فرصت يادگيري، خلاقيت و نوآوري دانش آموزان در اوقات فراغت از اهداف آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرگزاري موج، حامد علامتي، دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان، در برنامه سيماي خانواده با بيان اين که خانواده محور برنامه‌هاي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بايد باشد، گفت: خانواده بايد اوقات فراغت فرزندان را رهبري و مديريت کند و دستگاه‌هاي ديگر در کنار خانواده هستند.
وي به تعريف از اوقات فراغت پرداخت و بيان داشت: اوقات فراغت، تجربه زندگي، يک نياز اساسي براي زيستن، فرصت براي يادگيري، خلاقيت و نوآوري، تجربه و فهم زندگي و سلام به لحظه‌هاست.
وي افزود: محور برنامه‌هاي ما خانواده‌ها هستند و در کنار تمام فعاليت‌ها خانواده‌ها نيز حضور دارند.
دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان گفت: کارشناسان تعليم و تربيت بر اين باورند که بحث اوقات فراغت درون خانواده‌ها مديريت مي‌شود و آموزش و پرورش و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان مي‌توانند در اين راستا برنامه‌ريزي‌هايي را براي خانواده‌ها و اوقات فراغت دانش‌آموزان داشته باشند.
علامتي خاطر نشان کرد: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان در بحث اوقات فراغت به چهار مؤلفه اصلي توجه دارد که مؤلف اول کشف خود دانش‌آموز است، آموزش و مهارت‌هاي مختلف مولفهٔ دوم هست و مؤلفه سوم خلاقيت و ابتکار است که بايد در اين راستا در دانش‌آموزان موج بزند و آموختن خواندن به کودکان و نوجوانان امري است که نبايد مورد غفلت قرار گيرد و دانش‌آموزان بايد با لذت و آگاهي به سراغ کتاب بروند و با آن زندگي کنند و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان بر اين اساس محيط امن و سالمي را براي بروز خلاقيت‌ها و نوآوري دانش‌آموزان ايجاد کرده است.
دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان گفت: ما نبايد به اين موضوع نگاه کنيم که اوقات فراغت تنها به فصل تابستان و فراغت دانش‌آموزان از دوران تحصيل خلاصه مي‌شود، بلکه فراغت دانش‌آموزان در طول سال هست و خانواده‌ها بايد براي اين فراغت برنامه‌اي منسجم داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن