تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819886960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ويژه به فعاليت هاي ورزشي درون مدرسه اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸ب.ظ)
توجه ويژه به فعاليت هاي ورزشي درون مدرسه اي موج-مديرکل آموزش و پرورش کردستان در جلسه شوراي ورزش کردستان خواستار توجه جدي به فعاليت‌هاي ورزشي درون مدرسه اي در بخش ورزش شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رشيد قرباني در نشست شوراي ورزش اداره کل گفت: طرح‌هاي بسيار مهمي چون المپياد ورزشي درون مدرسه اي، حياط پويا و ورزش صبحگاهي مي‌بايست در راستاي کيفيت بخشي درس تربيت بدني مورد توجه قرار گيرد تا با توجه ويژه به قاعده هرم فعاليت‌ها، زمينه موفقيت رأس هرم نيز فراهم شود.
وي با اظهار رضايت از فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه تربيت بدني و سلامت خواستار استمرار و تداوم برنامه‌ها شد و گفت: بايستي برنامه‌ها نمود و برآيند بيروني هم داشته باشند تا باعث جذب پشتيباني و حمايت نهادهاي ديگر شود.
قرباني برگزاري همايش پياده روي –طناب زني را از نمونه‌هاي بارز چنين موضوعي دانست و تداوم آن را موجب تقويت و رشد ساير برنامه‌ها برشمرد.
مدير کل آموزش و پرورش استان کردستان توجه به مبحث استعداديابي را از ديگر اولويت‌هاي حوزه تربيت بدني برشمرد و گفت: اين پروسه بايستي از مدرسه و از زنگ‌هاي ورزش آغاز شود و به کانون‌هاي درون و برون مدرسه اي هدايت و در کانون‌هاي ويژه به بالندگي برسد.
وي استفاده از فرهنگيان خوش فکر، کارآمد و نيز بهره گيري و استفاده از نظرات و ديدگاه‌هاي بازنشستگان و پيشکسوتان را موجب هدايت صحيح فعاليت‌ها و برنامه‌ها دانست و گفت: اين همفکري و هم افزايي ها مي‌تواند در قالب تشکيلات تعريف شده اي به نام و شورا يا کميته تدبير ورزش دانش آموزي در سطح استان تجلي يابد.
گفتني است؛ در نشست شوراي ورزش آموزش و پرورش استان کردستان اعتبارات مورد نياز براي اعزام تيم‌ها به مسابقات کشوري و پيگيري مراحل تشکيل و راه اندازي باشگاه ورزشي آموزش و پرورش به تصويب رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن