تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803991427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اقتصادي در کشور ريشه در ساختار‌هاي اقتصادي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
پور ابراهيمي؛ مشکلات اقتصادي در کشور ريشه در ساختار‌هاي اقتصادي دارد موج - نايب رئيس کميسيون ويژه اقتصادي مجلس با اشاره به اين که البته با توافق انجام شده و در صورت عملياتي شدن متن آن، تنها 20 درصد از مشکلات اقتصادي در کشور حل ‌مي‌شود، خاطر‌نشان کرد: مشکلات اقتصادي در کشور ريشه در ساختار‌هاي اقتصادي دارد که بايد اصلاح شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد‌رضا پورابراهيمي صبح امروز در بازديد از ادارات کل امور مالياتي و امور اقتصادي و دارايي استان کرمان در جمع مديران، معاونان و کارکنان اين مجموعه‌‌هاي اقتصادي با اشاره به اهميت موضوعات اقتصادي در کشور‌ اظهار داشت: امروز اولويت اصلي نظام مباحث اقتصادي است که بايد به آن اهميت ويژه‌اي داده شود.
وي با بيان اين که اگر کشور در موضوع مذاکرات هسته‌اي وارد شده يکي از دلايل مهم آن همين مشکلات اقتصادي است، افزود: ورود به مذاکرات هسته‌اي در يک دليل مهم تحريم‌هاي ظالمانه‌اي است که اقتصاد کشور را در بعضي موارد با چالش مواجه کرده است.
وي تصريح کرد: البته تحريم‌ها اثر دارد و منکر آن نيستيم، اما؛ به اين اندازه مهم نيست چرا که اگر هم برداشته شود تازه به اقتصاد سال 90 در کشور مي‌رسيم که مطلوب نيست.
نايب رئيس کميسيون ويژه اقتصادي مجلس با بيان اين که کشور ما سال‌ها از محل فروش نفت اداره شده و اين موضوع در حال حاضر اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کرده است، گفت: يکي از نکات مورد توجه در اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد مقام معظم رهبري جدا شدن درآمد کشور از محل فروش نفت است.
وي با اشاره به اين که بايد اقتصاد کشور از درون، اصلاح ساختاري شود و به سراغ درآمدهاي مستمر مالياتي برويم، افزود: در حال حاضر فرار و نشت مالياتي در کشور وجود دارد که بايد از آن جلوگيري شود.
پورابراهيمي با بيان اين که اسم ماليات که مي‌شود همه فکر مي‌کنند که مخاطب، ماليات حقوق‌بگيران دولت و کارگران و قشر مستضعف جامعه است، خاطر‌نشان کرد: ماليات اين اقشار که به راحتي و حتي قبل از پرداخت، دريافت مي‌شود، منظور از درآمد مستمر مالياتي، ماليات‌هاي کلان است که بعضا فرار مالياتي انجام مي‌شود.
وي يا تاکيد بر اين که بايد هر چه سريع تر سامانه نظام جامع مالياتي کشور ايجاد شود، گفت: تمام فعالان اقتصادي در کشور موظف به ارائه اطلاعات اقتصادي خود به شبکه نظام مالياتي هستند.
نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که ديگر پذيرفته نيست فردي حقيقي و يا حقوقي اظهار‌نامه مالياتي خود را ارائه ندهد، ادامه داد: اطلاعات اقتصادي کشور بايد شفاف باشد تا برنامه‌ريزي دقيق اقتصادي انجام شود.
وي با اشاره به اينکه امروز راهي به غير از اتکا به درآمد‌هاي مستمر مالياتي در کشور نداريم، خاطر‌نشان کرد: ظرفيت‌هاي بزرگي در استان کرمان و کشور وجود دارد که نبايد آنها را ناديده گرفت، بلکه بايد از اين توانمندي درون نظام که بسيار هم پرقدرت و با اهميت است، استفاده کرد.
پورابراهيمي در بازديد از بخش‌هاي مختلف اداري دو اداره کل امور مالياتي و امور اقتصادي و دارايي استان کرمان به بررسي مشکلات تعدادي از مراجعه‌کننده‌هاي مردمي پرداخت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن