تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش امداد و نجات ويژه محيط بانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳۸ق.ظ)
آموزش امداد و نجات ويژه محيط بانان موج - معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محيط زيست اعلام کرد: آموزش امداد و نجات مخصوص محيط بانان از جمله برنامه‌هايي است که سازمان حفاظت محيط زيست مصمم به اجراي آن است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهناز مظاهري در جلسه اي مشترک با رئيس جمعيت هلال‌احمر، با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه فدراسيون بين المللي صليب سرخ و هلال احمر و جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران و سازمان حفاظت محيط زيست که آذر سال گذشته منعقد شد، گفت: براساس اين تفاهم نامه مي‌توان با مشارکت هلال احمر فعاليت‌هاي موثري در زمينه حفاظت از محيط زيست انجام داد.
وي ادامه داد: با برگزاري جلسات هم انديشي و تشکيل کارگروه‌هاي مختلف و مستمر عناوين و سرفصل‌هاي آموزشي ارائه مي‌شود تا اين رويکردهاي آموزشي براي توسعه پايدار عمل کنيم.
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محيط زيست با اشاره به برگزاري دومين نشست سازمان جوانان هلال احمر، نماينده بين المللي هلال احمر و همچنين نماينده سازمان حفاظت محيط زيست در راستاي تغيير اقليم، تصريح کرد: برنامه‌هايي در اين زمينه تدوين شد تا دوره‌هاي مختلفي با همکاري هلال احمر و سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شود که اين برنامه‌ها با سرفصل‌هاي آتش سوزي جنگل‌ها، بيايان زايي، ريزگرد و طوفان و سيل برگزار شد.
به گفته وي، با مشارکت و همکاري همه جانبه هلال احمر با محيط زيست مي‌توان خدمات ارزنده اي در حفظ و حراست از محيط زيست انجام داد.
مظاهري به دايره همکاري‌هاي هلال احمر با سازمان حفاظت محيط زيست اشاره کرد و افزود: امداد ونجات مخصوص محيط بانان، مديريت محيط زيست در سازه‌هاي انساني، دفع پسماند و امداد ونجات حيوانات وحشي از جمله مواردي هستند که مي‌توان با برگزاري جلسات هم انديشي مشترک و ارائه سرفصل‌ها و تأمين محتواي آموزشي مؤثر عمل کرد.
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: جمعيت هلال احمر در هفته ملي محيط زيست فعاليت‌هايي را انجام دادند که بسيار به جا و به موقع بود و در اين زمينه از جمعيت هلال احمر تشکر مي‌کنيم.
وي در پايان از جمعيت هلال احمر خواست تا کارگروه‌هاي مشترک به صورت مستمر، جلسات ماهانه اي را تشکيل دهند تا اهداف تفاهم نامه سه جانبه فدراسيون بين المللي صليب سرخ و هلال احمر، جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران و سازمان حفاظت محيط زيست محقق شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن