تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطرات تاتو را جدی بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
تاتو خطرات تاتو را جدی بگیرید

ارتباط با بیماری ها؛
خطرات تاتو را جدی بگیرید
در مقاله‌ی اخیرم که در نیویورک‌تایمز چاپ شد درباره‌ی خطرات ابتلا به ایدز، هپاتیت، عفونت‌های استافیلوکوک و استرپتوکوک و واکنش‌های آلرژیک صحبت کردم که همه‌شان را به واسطه‌ی شغلم درمان کرده‌ام.



رسول اکرم صلی الله علیه و آله: رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه ‏اش مغفرت و پايانش اجابت و آزادى از آتش جهنم.  
به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، دکتر دبرا جالیمن، مشهورترین متخصص پوست نیویورک:
من در کل علاقه‌ای به تاتو ندارم اگرچه می‌بینم که بسیاری از مردم از نتایج تاتو بسیار شاد می‌شوند. اما به عنوان یک متخصص پوست، مشکلات زیادی را در آن دیده‌ام. در مقاله‌ی اخیرم که در نیویورک‌تایمز چاپ شد درباره‌ی خطرات ابتلا به ایدز، هپاتیت، عفونت‌های استافیلوکوک و استرپتوکوک و واکنش‌های آلرژیک صحبت کردم که همه‌شان را به واسطه‌ی شغلم درمان کرده‌ام. اما در این‌جا به واکنش به نور خورشید اشاره‌ای نشد که بسیار با تاتو مرتبط است، خصوصاً آن دسته از تاتوهایی که با جوهر زرد انجام می‌شود. این رنگدانه نسبت به نور واکنش نشان می‌دهد و به ایجاد تاول‌های زشت و بدترکیبی می‌انجامد که می‌تواند زخم‌های عمیقی به جا بگذارد.
قابلیت‌های آلرژی تاتو بسیار زیاد است، در واقع حتی اگر کمی حساسیت‌های آلرژیک دارید باید پیش از آن‌که بدن‌تان را به دست جوهر تاتو بسپارید بسیار دقت کنید و محتاط باشید.
تاتو چندان سابقه‌ای ندارد. در این چند سال آنها بسیار مات و محو بوده و رنگ‌ها بیشتر به چشم آمده‌اند. این مشکل بزرگی است که درباره‌ی آرایش‌های دائمی وجود دارد، چون سوال این است که چه کسی دوست دارد چشم‌های ورم‌کرده و لب‌های کبود داشته باشد؟ آرایش دائمی را هم می‌توان از بین برد اما این فرآیندی گران بوده و مستلزم لیزردرمانی است.
با تمام این توضیحات، به این نتیجه رسیدم که دلایل معتبری برای تاتو وجود دارد. در واقع ما این کار را در کلینیک و برای احیای سینه‌ی خانم‌هایی که نوک سینه‌ی خود را از دست داده‌اند، و یا افرادی که ریزش مو دارند و ابرویشان ریخته، و حتی بیمارانی که پارکینسون یا رماتیسم مفاصل دارند و نمی‌توانند از دست‌هایشان به خوبی برای آرایش استفاد کنند انجام می‌دهیم. نتایج بسیار خوب بوده و بیماران همیشه راضی بوده‌اند. اما تفاوت داستان این جاست که این تاتوها در کلینیک پزشک و در محیط استریل‌شده انجام می‌شود.
چه تاتو انجام بدهید چه آرایش دائمی، لطفاً عمیقا به انجام این کار و خطراتش فکر کنید و همواره سعی کنید این کار را یک شخص آموزش‌دیده و با تجربه انجام داده و یا به توصیه‌ی پزشک انجام شود.   * دکتر دبرا جالیمن، سخنگوی آکادمی آمریکایی پوست‌شناسی یک متخصص پوست با شهرت‌ جهانی است که در خیابان پنجم منهتن کلینیکی خصوصی دارد. او یکی از اولین پزشکانی بود که در مطب خود از بوتاکس استفاده کرد. بسیاری از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و مدل‌هایی که عکس‌شان روی مجلات مد چاپ می‌شود، به کلینیک او می‌آیند.   الو دکتر / 2018
 



۰۷/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن