تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798281847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيری 3 عضو ديگر شبکه گروگانگيري مسلحانه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستگيری 3 عضو ديگر شبکه گروگانگيري مسلحانه
کد خبر: ۵۱۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ - 28 June 2015


با دستگيري 3 عضو ديگر شبکه گسترده گروگانگيري مسلحانه 6 ميلياردي در مشهد، تعداد دستگيرشدگان اين پرونده به 15 تن رسيد.

به گزارش خراسان، صبح سي و يکم فروردين گذشته ماموران کلانتري شهرک ناجاي مشهد در جريان آدم ربايي مسلحانه در بولوار وکيل آباد قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را به مقامات قضايي اطلاع دادند.

بررسي هاي اوليه حاکي از آن بود که سرنشينان يک دستگاه خودرو سواري که به سلاح کلت کمري مسلح بودند نوجوان 14 ساله اي را به زور داخل خودرو انداخته و متواري شده اند. با توجه به اهميت و حساسيت ماجرا اين پرونده در شعبه 209 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد و توسط قاضي «حيدري» مورد رسيدگي قرار گرفت و بدين ترتيب با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي گروهي از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي تلاش گسترده اي را براي رهايي گروگان و دستگيري آدم ربايان آغاز کردند.

اين در حالي بود که گروگانگيران در تماس با خانواده گروگان مبلغ 6 ميليارد تومان وجه نقد را براي آزادي نوجوان 14 ساله تقاضا کردند.

گزارش خراسان حاکي است: طولي نکشيد که در تحقيقات غيرمحسوس کارآگاهان يکي از عاملان گروگانگيري به نام «و» با رديابي هاي اطلاعاتي شناسايي و مشخص شد متهم 23 ساله در يکي از شهرهاي مرزي خراسان رضوي سکونت دارد .

اين گونه بود که احتمال خارج کردن گروگان از مرز قوت گرفت و عمليات کارآگاهان در چند شاخه اطلاعاتي متمرکز شد. اما وقتي پليس، محل سکونت متهم 23 ساله را در تربت جام به محاصره درآورد مشخص شد که وي از محل گريخته است، اما کتاب هاي درسي نوجوان ربوده شده به همراه 120 تير فشنگ و 3 تيغه خشاب در اين مخفيگاه کشف شد و 2 زن و يک مرد نيز در اين مکان بازداشت شدند. اگرچه اطلاعات پليس نشان مي داد که عاملان گروگانگيري نوجوان مذکور را به افغانستان منتقل کرده اند اما سرنخ هاي موجود حاکي از آن بود که تعداد زيادي از عاملان گروگانگيري در ايران حضور دارند.

بنابراين گزارش چند ساعت بعد با اعترافات 3 متهم دستگير شده مخفيگاه ديگر «و» در مشهد شناسايي شد و گروه ديگري از کارآگاهان با همکاري ماموران يگان ويژه موفق شدند «و» را به همراه يکي ديگر از متهمان دستگير کنند اما چون احتمال به خطر افتادن جان گروگان وجود داشت، عمليات به صورت محرمانه و در پوشش هاي اطلاعاتي ادامه يافت تا اين که يکي ديگر از عاملان مرتبط با اين گروگانگيري نيز که قصد داشت به ارمنستان بگريزد در شهرهاي شمال کشور به محاصره درآمد و دستگير شد.

اين در حالي بود که 2 تن ديگر از همدستان متهمان نيز به طور همزمان در مشهد و تربت جام به دام افتادند.

گزارش خراسان حاکي است: در همين حال مکاتبات محرمانه از طريق وزارت خارجه پيگيري شد و با همکاري کنسولگري ايران در هرات، گروگان 14 ساله بدون پرداخت هيچ گونه وجهي به آغوش خانواده اش بازگشت.

اين در حالي بود که کارآگاهان در يک عمليات هماهنگ و گسترده 12 تن از عوامل مرتبط با گروگانگيري مسلحانه را دستگير کرده بودند اما بررسي ها نشان مي داد هنوز افراد ديگري که در اين ماجرا نقش اصلي دارند متواري هستند بنابراين عمليات پليس ادامه يافت تا اين که طي چند روز گذشته 3 تن ديگر از عاملان گروگانگيري 6 ميلياردي با صدور دستورات ويژه قضايي دستگير شدند.

 گزارش خراسان حاکي است: برخي از متهمان دستگير شده در اين پرونده به چند فقره سرقت به عنف و تيراندازي در مشهد نيز اعتراف کرده اند و بازجويي از آنان همچنان ادامه دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن