تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805520320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمران‌زاده: ۷ سال مشکل مالی استقلال را تحمل کردم امسال هم تحمل می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عمران‌زاده: ۷ سال مشکل مالی استقلال را تحمل کردم امسال هم تحمل می‌کنم
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ۷ سال مشکل مالی استقلال را تحمل کردم و امسال هم تحمل می‌کنم.
به گزارش نامه نیوز ، حنیف عمران‌زاده که امروز در باشگاه استقلال حاضر شده بود درباره اینکه آیا جلسه‌اش برای تمدید قرارداد بود گفت: جلسه برای همه چیز بود به جز تمدید قرارداد چون من با بشگاه استقلال قرارداد دارم و همه ۷ بازیکنی که در باشگاه استقلال حاضر شدیم با باشگاه قرارداد داشتیم. بحثی که انجام دادیم مربوط به اتفاقات فصل گذشته و مشکلات مالی بود و از آقای افشارزاده خواستیم طلب فصل گذشته‌مان را بدهند اما هیچ بحثی در خصوص تمدید قرارداد نبود چون قرارداد داریم و از امروز هم تمرینات را آغاز خواهیم کرد.


وی درباره اینکه آیا قرار است تمرینات این تیم با همین ۷ بازیکن انجام شود گفت: اینگونه نیست. امروز ما ۷ نفر به باشگاه آمدیم و همه حرف‌ها را زدیم که بسیار هم خوب بود تمرینات هم با این ۷ بازیکن و جوان‌های تیم آغاز می‌شود که فکر می‌کنم که باز هم نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری باشد چرا که ما فصل گذشته با ۴ نفر تمرینات را آغاز کردیم.


مدافع تیم استقلال با تاکید بر اینکه هیچ کدام از بازیکنان این تیم که امروز در باشگاه حاضر شده بودند بحث تمدید قرارداد نکردند افزود: صحبتی که با آقای افشارزاده داشتیم درخصوص مطالباتمان بود که او هم قول داد که با گرفتن اسپانسر مشکل مالی را حل کند. 


عمران‌زاده در واکنش به این مسئله که فصل گذشته خود و بازیکنان اعلام می‌کردند که اگر مشکل مالی وجود داشته باشد این فصل در تیم نمی‌مانند و حالا چطور شده که قبول کردند تمرینات را آغاز کنند گفت: ۷ سال مشکلات مالی باشگاه را تحمل کردیم و امسال هم روی همین ۷ سال. افشارزاده دروغ نمی‌گوید و حتما پولی در باشگاه نبوده که به بازیکنان پرداخت نشده است. قرار شد اسپانسر بگیرند و پول بازیکنان پرداخت شود؛ البته اگر اتفاقات سال گذشته تکرار نشود چرا که فصل گذشته از نظر مالی بهترین فصل را آغاز کردیم و همه بازیکنان به صورت یکسان پول خوب گرفتند اما با داستان خصوصی‌سازی اسپانسرها فرار کردند و امیدواریم این فصل اینگونه نشود. 


وی خاطرنشان کرد: آقای افشارزاده اعلام کرد تا آخر هفته مطالبات ما را پرداخت می‌کند و امروز به تمرین می‌رویم به امید اینکه مشکلات مالی حل می‌شود.


وی با اعلام اینکه اگر تا آخر هفته مطالبات آنها پرداخت نشود تمرین را تعطیل می‌کند، اظهار داشت: تا به حال سابقه نداشته که اگر پول نگرفتیم تمرین نکنیم. شاید اینطور باشد که بگوییم اگر پول ندهند تمرینات را آغاز نمی‌کنیم اما اینگونه نبوده که بعد از آغاز تمرین بخواهیم تمرینات را تعطیل کنیم. 


عمران‌زاده درباره پیش‌بینی‌اش از شرایط استقلال پس از تغییر کادر فنی گفت: تیم اکنون در حال بسته شدن است که امیدوارم اتفاقات خوب بیفتد. امیر قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشید و فصل گذشته هم خوب بود که اکنون نیز مظلومی آمده که از قدیمی‌های باشگاه است. امیدوارم این فصل همه دست به دست هم دهیم تا استقلال قهرمان شود. اینگونه هم نیست که فقط ما بازیکنان بخواهیم تلاش کنیم بلکه از پایین تا بالای تیم و از مدیرعامل، هیئت مدیره و حتی وزارت ورزش و جوانان باید تلاش کنند تا تیم موفق شود.


وی ادامه داد: وزارت ورزش هنوز صاحب باشگاه است و باید حمایت خود را به صورت کامل انجام دهد. به همین دلیل از آنها گرفته تا تدارکات تیم باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی برسیم.






منبع: تسنیم


۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن