تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامی: پدیده امسال مشکل مالی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غلامی: پدیده امسال مشکل مالی ندارد
بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد به گفته خودش تا دو هفته دیگر صبر می‌ کند و پس از آن تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی در مورد شرایط خودش گفت: انفرادی زیرنظر یک مربی تمرین می‌ کنم. فعلا به بدنسازی و ورزش دوچرخه و ... می‌ پردازم. سعی دارم تا انتخاب تیم جدیدم بدنم را کاملا آماده نگه دارم.

او در مورد اینکه با پدیده مشهد مذاکره کرده یا خیر ادامه داد: من با مرزبان صحبت کردم از دو، سه باشگاه دیگر نیز پیشنهاد دارم، فعلا می‌ خواهم مذاکراتم را انجام بدهم و بعد از اینکه به یک جمع بندی رسیدم، تیم خوبی را برای بازی کردن انتخاب کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که ممکن است به علت مشکلات مالی ای که پدیده در لیگ چهاردهم به آن برخورد، از این تیم دور شود پاسخ داد: راستش من با آقای مرزبان صحبت کردم و به گفته خودش پدیده امسال هیچ مشکل مالی ندارد. همانطور که اشاره کردم با دو، سه تیم تهرانی نیز صحبت هایی انجام دادم. در مورد پدیده باید بگویم که حیف است که این تیم به مشکل بخورد چون از هر جنبه که حساب کنید، از لحاظ مهره گرفته و مسائل دیگر تیم خیلی خوبی است و حالا که دومین سال حضورش در لیگ‌برتر را قرار است سپری کند، انشاالله مسوولین کمک و از این تیم حمایت کنند. آنطور که من شنیده ام تمام مشکلات حل شده.

غلامی با اشاره به اینکه هنوز موفق به دریافت طلبش از باشگاه سابقش یعنی راه‌آهن نشده گفت: 400 میلیون از راه‌آهن طلب دارم و هنوز با من تسویه مالی نکرده اند اما جالب اینجاست که من باید مالیات پولی که نگرفتم را بدهم. 3، 4 روز است درگیر این مساله هستم باید به باشگاه راه‌آهن بروم و نامه بگیرم و ثابت کنم که از این باشگاه دریافتی نداشته ام. فعلا دارم کارهای مالیاتی ام را انجام می‌ دهم.

وی در پایان افزود: من دو، سه پیشنهاد خارجی دارم که اسم تیم ها را نمی‌ برم اما آن تیمی که به من پیشنهاد داده که اتفاقا تیم خوبی هم هست. از 15 روز دیگر نقل و انتقالات تیمشان آغاز می‌ شود، به همین دلیل من منتظر می‌ مانم. در ضمن من از یکی، دو تیم آسیایی نیز پیشنهاد دارم.


12:55 1394/04/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن