تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ دکلی از آزادگان جنوبی خارج نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هیچ دکلی از آزادگان جنوبی خارج نشده است خبرگزاری پانا: فعالیت 16 دکل حفاری در میدان آزادگان جنوبی همچنان ادامه دارد و تاکنون هیچ دکلی از این منطقه خارج نشده است.
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 12:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود مرعشی، مجری طرح آزادگان جنوبی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کاهش تعداد دکلهای حفاری در میدان آزادگان جنوبی ضمن رد این خبر گفت: عملیات حفاری در طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی همچنان با 16 دکل در حال انجام فعالیت است. وی با تاکید بر این که تاکنون هیچ دکلی از منطقه خارج نشده است، تصریح کرد: هم اکنون فعالیتها برای افزایش دکلها نیز همان گونه که پیش تر گفته شده بود، ادامه دارد. مجری طرح آزادگان جنوبی بیان کرد: آنچه از قول مدیر پروژه حفاری شرکت ملی حفاری بیان شده، تنها مربوط به دکلهای شرکت ملی حفاری بوده است. هم‌اکنون علاوه بر شرکت ملی حفاری دو شرکت مناطق نفتخیز جنوب با پنج دکل و شرکت پدکس با چهار دکل در میدان آزادگان جنوبی مشغول انجام عملیات حفاری هستند. مرعشی افزود: 16 دکل حفاری که از سوی سه شرکت یاد شده در حال انجام کار هستند، هم‌اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هیچ دکلی از این منطقه خارج نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن