تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی ایرانی در کوریا یونایتد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مربی ایرانی در کوریا یونایتد
دو سه سالی است که از ناصر پورمهدی مربیفوتبال ایران خبری نیست. به این دلیل که او به عنوان مدیر فنی در باشگاه کوریا یونایتد کالیفرنیا مشغول بکار شده است.

پورمهدی که برای دیدار با خانواده به تازگی به تهران سفر کرده در گفتگویی با "ورزش سه" شرکت کرده است:

*به عنوان اولین سوال آیا باشگاه کوریا یونایتد در mls حضور دارد؟

ما 30 تیم در رده های سنی مختلف داریم که این تیم ها در لیگ کالیفرنیا حضور دارند و من در این باشگاه به عنوان مدیر فنی و سرمربی فعالیت می کنم.

*چه شد به یکباره سر از آمریکا درآوردید؟

من به خاطر بیماری مادرم به آمریکا سفر کردم اما وقتی با پیشنهاد کار از سوی باشگاه کوریا یوناتید مواجه شدم و شرایط را دیدم در این باشگاه مشغول بکار شدم. اکنون دو سال است که از حضور من در این باشگاه می گذرد و از شرایط راضی هستم. نکته مهم دیگری که مرا به حضور در این باشگاه ترغیب کرد فضای فوتبال ایران بود و این سبب شد تا کار در غربت را به کار در فوتبال ایران ترجیح دهم. هرچند طی این دو سال اخبار باشگاه فوتبال ایران را دنبال کردم.

واقعیت این است که از فوتبال ایران دلزده هستم.

*چه دیدگاهی در مورد کی روش و تیم ملی داری؟

من حضور کی روش را در تیم ملی مثبت ارزیابی می کنم و معتقدم با اضافه شدن افشین پیروانی کادر تیم ملی قوی تر شده است.

تیم ملی در جام جهانی و جام ملت های آسیا با یک ایده بازی کرد که این ایده فوتبال تدافعی بود و به اعتقاد خیلی ها این بهترین راه مبارزه با حریفان بود. اما با توجه به فرصتی که تا جام جهانی بعدی داریم کروش در تلاش برای تغییر در سبک بازی تیم ملی است.

ما در حال گذر هستیم اما آن چیز که امروز واضح و مبرهن است خلاء تاکتیکی در تیم ملی است. کروش باید مشخص کند که تیم ملی می خواهد مالک توپ و میدان باشد یا فضا. برای گلزنی به دنبال استفاده از ضد حمله است یا حمله مستقیم. هر چند مردم فوتبال تهاجمی بر مبنای تاکتیک های نوین را دوست دارند. این تعیین استراتژی به تیم ملی در ادامه مسیر کمک می کند و این همان کاری است که چند سال پیش تیم ملی والیبال انجام داد و امروز به خوبی در حال برداشت است. تغییر نسل از معدنی شروع شد و بعد این مسیر را ولاسکو دنبال کرد و اکنون استراتژی کواچ نیز همین است.


12:28 1394/04/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن