تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803616069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ صحیح مصرف در شرایط بحران آب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر ارشاد به پانا خبر داد: پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ صحیح مصرف در شرایط بحران آب خبرگزاری پانا: معاون حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه ریزی های فرهنگی برای توسعه و تعالی اقتصاد به ویژه همکاری با وزارت نیرو در خصوص حفظ منابع آبی در شرایط بحران و کم آبی خبر داد و گفت: وزارت ارشاد امروز از تمام ابزار و امکانات خود استفاده می کند تا جامعه را با فرهنگ درست و صحیح مصرف آشنا کند تا اقتصاد مبتنی بر فرهنگ مصرف درست در جامعه پیاده سازی شود.
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 08:55

خبرگزاری پانا+

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا با بیان اینکه پس از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری تمام ارگانها تلاش برای تحقق این مهم را در برنامه قرار دادند، اظهار کرد: رئیس جمهور برنامه های استحکام پایه های اقتصادی را پیرو سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی ابلاغ کرد تا با روش هایی سبک زندگی مردم بر مبنای حمایت از اقتصاد پیش رود.
  وی تصریح کرد: اقتصاد در این تعریف مبتنی بر زندگی به شیوه ای است که همراه با مولفه های مثبت فرهنگی و اقتصادی است و وزارت ارشاد بر این مبنا جلساتی را با معاومت های ذیربط خود تشکیل داد و به جمع بندی هایی رسید و وظیفه فعلی ما تلاش در مسیر فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی است.
  معاون امور حقوقی وزارت ارشاد خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا سبک زندگی را معرفی کنیم که اصول ایرانی و اسلامی انطباق داشته باشد و مهم این است که بتوانیم در تمام شئونات زندگی مصرف و صرفه جویی را مورد توجه قرار دهیم و از اصراف پرهیز کنیم.
  نوش آبادی ادامه داد: برای پیشرفت کشور نیازمند الگویی هایی هستیم که این الگوها مبتنی بر آموزه های دینی باشد و با فرهنگ ایرانی و اسلامی سازگار باشد چرا که فرهنگ سهم بسیار مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد و تا کنون بر این اساس جلساتی را دنبال و سیاست ها را بررسی کردیم.
  وی با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت نیرو برای انجام کار فرهنگی عنوان کرد: امروز نحوه مصرف آب و برق در کشور باید مبتنی بر الگوهای داوطلبانه باشد و نه با اجبار و تهدید زیرا گاهی با روش های تنبیهی اقدام به فرهنگ سازی می کنیم و با جریمه کردن و مالیات و عوارض بیشتر در حالیکه این اقدام و موارد مشابه آن خیلی کار ساز نیست و برای بلند مدت پاسخگو نخواهد بود.
  معاون حقوقی وزارت ارشاد با اعلام اینکه اقدام های داوطلبانه مردمی در پیاده سازی یک فرهنگ مانند فرهنگ حفظ آب و پرهیز از اصراف موضوع مهم و مورد توجه ما در وزارت ارشاد و فصل مشترک با وزارت نیرو است، گفت: با این انگیزه تلاش می کنیم تا مردم خود حافظ منابع کشور باشند و از اتلاف سرمایه ها در کشور جلوگیری شود.
  نوش آبادی تصریح کرد: لازم است منابع انرژی کشور مورد صیانت قرار بگیرد و برای اصلاح الگوی مصرقف آب، گاز و برق در کشور نیازمند فرهنگسازی هستیم و به کار فرهنگی ریشه دار مبتنی بر آموزه های سبک زندگی ایرانی-اسلامی نیاز داریم و خوشبختانه وزارت نیرو این اقدام را آغاز کرده است.
  وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا دستگاه های اجرایی علاوه بر ابزار تنبیهی که برای افراد پر مصرف دارند به سمتی حرکت کنند که مردم به خودآگاهی برسند و از توانمندی فرهنگی بالایی برخوردار شوند تا بتوانند خودشان در مدیریت مصرف انرژی زندگی شان را تنظیم کنند.
  معاون حقوقی وزارت ارشاد تأکید کرد: وظیفه ما حرکت در مسیری است که فرهنگ عمومی جامعه به مقوله اقتصاد اهمیت دهد و منابع محدود کشور به درستی استفاده شود و فرهنگ چگونه مصرف کردن با محور درست مصرف کردن و بهینه مصرف کردن نهادینه شود و برای تحقق این مهم از ابزارهای رسانه ای و فرهنگ ساز بهره برداری می کنیم و تمام ابزار فرهنگ و هنر را در خدمت معرفی سبک زندگی درست به کار خواهیم گرفت.
  نوش آبادی همچنین گفت: وزارت ارشاد امروز از تمام ابزار و امکانات خود استفاده می کند تا جامعه را با فرهنگ درست و صحیح مصرف آشنا کند تا اقتصاد مبتنی بر فرهنگ مصرف درست در جامعه پیاده سازی شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن