تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798756573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگفتي نوازندگان مشهور ايتاليايي از خلاقيت نوازندگان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
شگفتي نوازندگان مشهور ايتاليايي از خلاقيت نوازندگان ايراني موج-انزوا فاواتا و مارچلو پگين نوازندگان ايتاليايي گروه موسيقي «آديوس» پس از نخستين اجرايشان در ايران از خلاقيت نوازندگان ايراني شگفت‌زده بودند.
به گزارش خبرگزاري موج، گروه موسيقي«آديوس» با حضور انزوا فاواتا و مارچلو پگين و به سرپرستي سهيل شايسته پور پنجشنبه 28 خرداد در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران به روي صحنه رفت و با استقبال زيادي از سوي علاقه‌مندان مواجه شد.
انزو فاواتا نوازنده ساکسيفون و کلارينت و يکي از فعال‌ترين و شناخته شده‌ترين نوازندگان ايتاليايي پس از اين اجرا درخصوص چگونگي همکاريش با گروه «آديوس» گفت: آنا لخنر نوازنده ويولنسل قبلا در ايران و در همين مکان سابقه اجرا داشت. از اين‌رو سرپرست گروه «اديوس» از طريق ايشان پيشنهاد همکاري با اين گروه را به ما داد که اين اتفاق بسيار خوبي بود. به هر حال بايد بگويم در اين اجرا با نوازندگان خوبي آشنا شدم و اجراي خوبي را تجربه کردم.
وي با توجه به اشتراکات فرهنگي فراوان بين دو کشور ايران و ايتاليا اظهار کرد: ايتاليا و ايران از نظر فرهنگي نقاط مشترک زيادي دارند. در مدتي که در ايران بودم از موزه ملي موسيقي ايران ديدن کردم و بسيار لذت بردم. در اين موزه با سازي آشنا شدم که شبيه به کلارينت بود، ولي؛ دو هزار سال قدمت داشت و اين مهم نشان دهنده نقاط مشترک بين موسيقي دو کشور است.
فاتاوا که در اجراي اخير خود به همراه گروه آديوس دو قطعه سولو را با کلارينت اجرا کرد و مورد استقبال حضار قرار گرفت درباره اجرايش گفت: دو قطعه‌اي که امشب اجرا کردم از آهنگ‌هاي سنتي جزيره‌اي در ايتاليا با نام ساردينا بود. اين آهنگ‌ها مضموني ديني دارند و براي عبادت مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
اين نوازنده ساکسيفون که براي بار اول به ايران آمده بود نوازندگان و موزيسين‌هاي ايراني را بسيار باهوش و خلاق ناميد و در پايان صحبت‌هايش عنوان کرد: من قبلا موسيقي کلاسيک ايراني را دنبال کرده‌ام و از شنيدن آثار موزيسين‌هاي ايراني بسيار لذت مي‌برم. در مدتي که در ايران بودم با کساني برخورد داشتم که اجراهاي بسيار ناب و خوبي داشتند و خلاقيت آن‌ها شگفت‌انگيز است. از اين‌رو در صورتي که فرصتي دوباره دست دهد حتما به تهران و ديگر شهرهاي ايران مي‌آيم و براي اين مردم علاقه‌مند به موسيقي کنسرت برگزار مي‌کنم.
مارچلو پگين آهنگساز تنظيم کننده و نوازنده گيتار کلاسيک و گيتار الکتريک نيز که براي اولين بار حضور در ايران را تجربه مي‌کرد در سخنان کوتاهي با اعلام خرسندي از حضورش در تهران ابراز داشت: هنگام اجرا حس بسيار خوبي داشتم و با توجه به قابليت‌هاي خوب سالن فرهنگسراي نياوران توانستم شب خوبي را در کنار نوازندگان چيره دست ايراني تجربه کنم. اميدوارم در آينده بتوانيم همراه اين گروه اجراهاي ديگري را در تهران و ديگر شهرهاي ايران داشته باشيم. کيفيت بسياري از اين نوازندگان همسطح نوازندگان اروپايي است از اين‌رو آرزو مي‌کنم که ايراني‌ها نيز براي اجراي برنامه به ايتاليا بيايند.
کنسرت آنسامبل گروه «آديوس» پنج شنبه 28 خرداد ساعت 21 در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران برگزار شد و مورد استقبال علاقه‌مندان به موسيقي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن